Hoofdmenu werkt niet goed
Dennis Stegeman
11/04/2013 19:39:56Hallo,
Ik ben voor een goede vriend van mij een site aan het maken voor een fysiotherapie praktijk in Deventer. We schieten al aardig op, maar het menu klopt niet helemaal. zie www.fysiotherapeutdeventer.nl.
Het probleem zit hem in het kopje behandelingen. Hier zie je vanaf de homepage alle behandelingen, maar vanaf een andere pagina, zie je alleen de eerste vier behandelingen, omdat het menu wordt afgekapt. Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik denk zelf dat er een fout zit in het template, maar kan het zelf niet vinden.
Wellicht iemand van jullie? Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ben voor een goede vriend van mij een site aan het maken voor een fysiotherapie praktijk in Deventer. We schieten al aardig op, maar het menu klopt niet helemaal. zie www.fysiotherapeutdeventer.nl.
Het probleem zit hem in het kopje behandelingen. Hier zie je vanaf de homepage alle behandelingen, maar vanaf een andere pagina, zie je alleen de eerste vier behandelingen, omdat het menu wordt afgekapt. Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik denk zelf dat er een fout zit in het template, maar kan het zelf niet vinden.
Wellicht iemand van jullie? Alvast bedankt voor de hulp.
PHP hulp
27/11/2024 23:48:56Joakim Broden
11/04/2013 20:50:43Je hebt overflow:hidden; op de <header id="header">. Door de overflow hidden laat hij niks zien buiten de <header>.
Dennis Stegeman
11/04/2013 21:34:28Aha, dit pas ik aan in de css neem ik aan?
Toevoeging op 11/04/2013 21:47:10:
Het is al gelukt! Dank je wel..
Toevoeging op 11/04/2013 21:47:10:
Het is al gelukt! Dank je wel..