host nodig
ik heb een gratis host nodig met database en ftpweb. wie kent er een??
zie of
veel handiger, dan kan je scripts lokaal uittesten, hoef je niet telkens te uploaden enzow.
Je moet een gratis host dus ik neem aan dat het nie voor een bedrijf ofzow is, gwoon voor de lol, nouw dan is webserver het handigst..
succes, Johan webserver draaien man!!
Krijg je eigen ftp en mysql database.
Je mag een e-mail of pm sturen!
Jelmer Als er ook voordeel voor mij is, dan mag je wel een stukje op mijn host. [link]
Heb jij zin voor je pc 24 uur laten aan te zetten en nooit volledig op je pc te kunnen
http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html#641
Gewoon het zipje downloaden. Het is dacht ik 44 mb. Succes ermee! Ach, een webserver hoeft niet direct lastig te zijn ivnd ik. Ik gebruik Xampp, heel makkelijk. Je kan het zelfs op je USB stick meenemen en op school verder aan je website rommelen! Er is niks te installeren, alleen runnen! Je kan het hier vinden:
Het simpelste wat je kunt doen is easyphp installeren, van www.easyphp.org.
Moet je wel ff je router configureren in sommige gevallen.
Anders gewoon mij mailen voor een goedkoop hostje.
Cheers Niet gratis maar wel goed en goedkoop
daarvoor heb je ook een aparte computer :) Die als server functioneert.
Je kan idd ook een andere oude computer een beetje opvoeren/leeghalen enzow en apache erop zette en via een/het netwerk de bestanden verplaatsen enzoww
maarja, ieder zn mening he..
succes,
Johan heeee als je gewoon een site hebt om een beetje te prutsen met php, en die toch niemand bezoekt dan is webserver het beste denk ik!
Dus je wilt zeggen dat er niks aan je server ge configureert moet worden :S.
En dat als ik mijn usb stick bij mij buurman erin ram, dat hij dan ook direct een webserver heeft :S.
Daarvoor zijn op internet veel nederlandse handleidingen te vinden.
Installeer eerst maar easyphp en begin te spelen met je localhost.
Cheers nee. een webserver moet je natuurlijk wel installeren, en je moet je router configuren dat ie poort 80 openzet.
Plug and pray zeker want je poorten staan niet standaard open.
Waarom altijd zo'n reactie???
Lkkr boeiend :)
Met Windows is het altijd plug and pray, hopen dat het werkt. Vorige keer, scanner erin, 'plug and play', windows vast :|
Daarna weer, etc ...
Bij me pa werkte het wel, ik nieuwe windows erop, en voila.
Conclusie: Windows zuigt, maar we moeten het er maar mee doen :) Waarom een reactie op zo'n reactie?
Helemaal niet je kan ook met linux gaan werken.
veel handiger, dan kan je scripts lokaal uittesten, hoef je niet telkens te uploaden enzow.
Je moet een gratis host dus ik neem aan dat het nie voor een bedrijf ofzow is, gwoon voor de lol, nouw dan is webserver het handigst..
succes, Johan
Krijg je eigen ftp en mysql database.
Je mag een e-mail of pm sturen!
Jelmer
Johan:
webserver draaien man!!
succes, Johan
succes, Johan
Heb jij zin voor je pc 24 uur laten aan te zetten en nooit volledig op je pc te kunnen
http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html#641
Gewoon het zipje downloaden. Het is dacht ik 44 mb. Succes ermee!
D@rk:
Johan:
webserver draaien man!!
succes, Johan
succes, Johan
Het simpelste wat je kunt doen is easyphp installeren, van www.easyphp.org.
Moet je wel ff je router configureren in sommige gevallen.
Anders gewoon mij mailen voor een goedkoop hostje.
Cheers
D@rk:
Johan:
webserver draaien man!!
succes, Johan
succes, Johan
daarvoor heb je ook een aparte computer :) Die als server functioneert.
Je kan idd ook een andere oude computer een beetje opvoeren/leeghalen enzow en apache erop zette en via een/het netwerk de bestanden verplaatsen enzoww
maarja, ieder zn mening he..
succes,
Johan
Quote:
Ach, een webserver hoeft niet direct lastig te zijn ivnd ik. Ik gebruik Xampp, heel makkelijk. Je kan het zelfs op je USB stick meenemen en op school verder aan je website rommelen! Er is niks te installeren, alleen runnen!
Dus je wilt zeggen dat er niks aan je server ge configureert moet worden :S.
En dat als ik mijn usb stick bij mij buurman erin ram, dat hij dan ook direct een webserver heeft :S.
Erin rammen, hoe moet ik me dat voorstellen? ^^
Hahaha erin stoppen, plug and play :P
Daarvoor zijn op internet veel nederlandse handleidingen te vinden.
Installeer eerst maar easyphp en begin te spelen met je localhost.
Cheers
daar kom je pas nu achter ........ alsof mitch en chessere dat niet weet man...
chessere:
Hahaha erin stoppen, plug and play :P
Plug and pray zeker want je poorten staan niet standaard open.
Quote:
daar kom je pas nu achter ........ alsof mitch en chessere dat niet weet man...
Waarom altijd zo'n reactie???
Lkkr boeiend :)
Met Windows is het altijd plug and pray, hopen dat het werkt. Vorige keer, scanner erin, 'plug and play', windows vast :|
Daarna weer, etc ...
Bij me pa werkte het wel, ik nieuwe windows erop, en voila.
Conclusie: Windows zuigt, maar we moeten het er maar mee doen :)
Quote:
Conclusie: Windows zuigt, maar we moeten het er maar mee doen :)
Helemaal niet je kan ook met linux gaan werken.