host nodig
Een hoop programma's zijn niet beschikbaar voor linux :(
En Windows is wel gebruiksvriendelijk, maar dat is het enige pluspunt :)
maikel:
ik heb een gratis host nodig met database en ftpweb. wie kent er een??
aub geen tripod
aub geen tripod
@TS/maikel
op deze pagina of deze pagina heb je genoeg keus! :)
Mitch:
Een hoop programma's zijn niet beschikbaar voor linux :(
linux is ook al aardig gebruiksvriendelijk geworden met X windows, en wordt steeds beter.
en er komen steeds meer programma's en vorderingen voor linux.
Windows en linux lijken steeds meer naar elkaar toe te groeien qua gebruiksvriendelijkheid, maar of windows qua multitasking en stabiliteit ooit linux kan benaderen?
maar weer genoeg off-topic 'gezever' ;)
Gewijzigd op 29/11/2004 00:22:00 door John de Boer
shadow:
daar kom je pas nu achter ........ alsof mitch en chessere dat niet weet man...
Ik geef een tip over zijn reactie 'plug and play' want dat is t dus meestal niet, omdat je poort 80 moet openzetten. Ik had daar bijv. problemen mee omdat ik niet direct mijn router kon configureren (zat een switch tussen).
Niet altijd plug and play dus.
Dankje,
cheers :)
Quote:
5. De klant is verplicht reclame te plaatsen op alle paginas van de website. Wij keuren dit redelijk vaak. Werkt u met frames dan moet u even een mailtje sturen naar ons. Wij kijken dan naar de plekken. Wilt u geen reclame, dan hebben wij altijd nog tips voor u. Vraag er na, stuur een mailtje.
5. De klant is verplicht reclame te plaatsen op alle paginas van de website. Wij keuren dit redelijk vaak. Werkt u met frames dan moet u even een mailtje sturen naar ons. Wij kijken dan naar de plekken. Wilt u geen reclame, dan hebben wij altijd nog tips voor u. Vraag er na, stuur een mailtje.
Als het zo moet.
http://www.funpic.de/
Geweldige host!! geen reclame of wat dan ook... die webserver kan wel ff w88 ;) :P
succes ermee,
Johan
Geweldige host!! geen reclame of wat dan ook... die webserver kan wel ff w88 ;) :P
succes ermee,
Johan
Johan:
http://www.funpic.de/
succes ermee,
Johan
succes ermee,
Johan
http://www.funpic.org
Die andere zeite ist nür fur Deutschers :) (goed duits he :P)
Is idd goede betrouwbare host :)..
Onbep. MySQL db, webruimte & datalimiet :)..
ik kan mij daar niet op registreren :(
Yannick:
Ik meen me te herinneren dat hier ooit gezegd is, dat deze enkel duitse ips aannemen... Maw, met een nederlandse/belgische host kom je er niet in.
Edit:
Quote:
Als je een gratis PHP hosting met MySQL nodig hebt raad ik www.funpic.de aan.. Geen reclame :D..
Je moet wel ff een duitse proxy opzoeken omdat ie geen nederlanders meer ondersteund :(.. (als iemand een vind meld het ff :P)
Je moet wel ff een duitse proxy opzoeken omdat ie geen nederlanders meer ondersteund :(.. (als iemand een vind meld het ff :P)
Topic "Gratis hosting met php & mysql zonder reclame :D:D:D"
Ik had dus gelijk ;)
Gewijzigd op 13/12/2004 20:41:00 door Alfred -
www.mijndomein.nl komt hoe stel ik dat in???
Als je XAMPP hebt en je wilt een alias creëren zodat iemand van buitenaf op jouw Rafael:
Ik meen me te herinneren dat hier ooit gezegd is, dat deze enkel duitse ips aannemen... Maw, met een nederlandse/belgische host kom je er niet in.
Edit:
Ik had dus gelijk ;)
Yannick:
Edit:
Quote:
Als je een gratis PHP hosting met MySQL nodig hebt raad ik www.funpic.de aan.. Geen reclame :D..
Ik had dus gelijk ;)
Je had gelijk, ik had het over de funpic.ORG..
Dat is het broertje ervan, die beschikbaar is voor een aantal andere talen (ik geloof alleen geen belgen :P...)
Quote:
We only accept registrations from:
...
Netherlands
Belgium
...
...
Netherlands
Belgium
...
Right ja :P echt geen Belgen... België staat in de lijst, heb het enkel nog nooit getest... Heb hosts genoeg... :) Betalende dan wel :)
Neej dank je.
PS je hoeft alleen een tekslink te plaatsen op elke pagina. Dat is dus erg weinig. Ik ben er tevreden over.
Dit topic is van vorig jaar :P
WebRuimte
Wat kun je hier allemaal krijgen?
* Geen datalimiet.
* 25 MB ruimte.
* Geen popups/text/reclame op je eigen site.
* PHP / MySQL (1 database!)
* FTP access.
* Goede service.
* En nog veel meer!
Wat kun je hier allemaal krijgen?
* Geen datalimiet.
* 25 MB ruimte.
* Geen popups/text/reclame op je eigen site.
* PHP / MySQL (1 database!)
* FTP access.
* Goede service.
* En nog veel meer!