host nodig

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Mitch X

Mitch X

28/11/2004 21:58:00
Quote Anchor link
Niet echt.
Een hoop programma's zijn niet beschikbaar voor linux :(
En Windows is wel gebruiksvriendelijk, maar dat is het enige pluspunt :)

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 18:01:29

John de Boer

John de Boer

29/11/2004 00:14:00
Quote Anchor link
maikel:
ik heb een gratis host nodig met database en ftpweb. wie kent er een??

aub geen tripod

@TS/maikel
op deze pagina of deze pagina heb je genoeg keus! :)

Mitch:
Een hoop programma's zijn niet beschikbaar voor linux :(
En Windows is wel gebruiksvriendelijk, maar dat is het enige pluspunt :)

linux is ook al aardig gebruiksvriendelijk geworden met X windows, en wordt steeds beter.
en er komen steeds meer programma's en vorderingen voor linux.
Windows en linux lijken steeds meer naar elkaar toe te groeien qua gebruiksvriendelijkheid, maar of windows qua multitasking en stabiliteit ooit linux kan benaderen?
maar weer genoeg off-topic 'gezever' ;)
Gewijzigd op 29/11/2004 00:22:00 door John de Boer

Niels

Niels

29/11/2004 00:41:00
Quote Anchor link
shadow:
daar kom je pas nu achter ........ alsof mitch en chessere dat niet weet man...

Ik geef een tip over zijn reactie 'plug and play' want dat is t dus meestal niet, omdat je poort 80 moet openzetten. Ik had daar bijv. problemen mee omdat ik niet direct mijn router kon configureren (zat een switch tussen).
Niet altijd plug and play dus.

Dankje,

cheers :)

07/12/2004 17:12:00
Quote Anchor link
http://fun4u.dnip.net

Hele goede en snelle gratis hosting! Goede en snelle server.

Steff   an

Steff an

07/12/2004 17:19:00
Quote Anchor link
Neej dank je.

Quote:

5. De klant is verplicht reclame te plaatsen op alle paginas van de website. Wij keuren dit redelijk vaak. Werkt u met frames dan moet u even een mailtje sturen naar ons. Wij kijken dan naar de plekken. Wilt u geen reclame, dan hebben wij altijd nog tips voor u. Vraag er na, stuur een mailtje.

Als het zo moet.

Johan

Johan

07/12/2004 18:35:00
Quote Anchor link
http://www.funpic.de/

Geweldige host!! geen reclame of wat dan ook... die webserver kan wel ff w88 ;) :P

succes ermee,
Johan

Jorik

Jorik

07/12/2004 19:07:00
Quote Anchor link
Johan:
http://www.funpic.de/

Geweldige host!! geen reclame of wat dan ook... die webserver kan wel ff w88 ;) :P

succes ermee,
Johan

http://www.funpic.org
Die andere zeite ist nür fur Deutschers :) (goed duits he :P)

Is idd goede betrouwbare host :)..
Onbep. MySQL db, webruimte & datalimiet :)..

13/12/2004 20:20:00
Quote Anchor link
ik kan mij daar niet op registreren :(

Alfred -

Alfred -

13/12/2004 20:38:00
Quote Anchor link
Yannick:

Ik meen me te herinneren dat hier ooit gezegd is, dat deze enkel duitse ips aannemen... Maw, met een nederlandse/belgische host kom je er niet in.

Edit:
Quote:
Als je een gratis PHP hosting met MySQL nodig hebt raad ik www.funpic.de aan.. Geen reclame :D..

Je moet wel ff een duitse proxy opzoeken omdat ie geen nederlanders meer ondersteund :(.. (als iemand een vind meld het ff :P)

Topic "Gratis hosting met php & mysql zonder reclame :D:D:D"

Ik had dus gelijk ;)
Gewijzigd op 13/12/2004 20:41:00 door Alfred -

Ben

Ben

30/12/2004 07:20:00
Quote Anchor link
Als je XAMPP hebt en je wilt een alias creëren zodat iemand van buitenaf op jouw www.mijndomein.nl komt hoe stel ik dat in???

Jorik

Jorik

30/12/2004 09:25:00
Quote Anchor link
Rafael:
Yannick:

Ik meen me te herinneren dat hier ooit gezegd is, dat deze enkel duitse ips aannemen... Maw, met een nederlandse/belgische host kom je er niet in.

Edit:
Quote:
Als je een gratis PHP hosting met MySQL nodig hebt raad ik www.funpic.de aan.. Geen reclame :D..

Je moet wel ff een duitse proxy opzoeken omdat ie geen nederlanders meer ondersteund :(.. (als iemand een vind meld het ff :P)

Topic "Gratis hosting met php & mysql zonder reclame :D:D:D"

Ik had dus gelijk ;)

Je had gelijk, ik had het over de funpic.ORG..
Dat is het broertje ervan, die beschikbaar is voor een aantal andere talen (ik geloof alleen geen belgen :P...)

Alfred -

Alfred -

30/12/2004 11:10:00
Quote Anchor link
Quote:
We only accept registrations from:

...
Netherlands
Belgium
...

Right ja :P echt geen Belgen... België staat in de lijst, heb het enkel nog nooit getest... Heb hosts genoeg... :) Betalende dan wel :)

02/01/2005 13:34:00
Quote Anchor link
GreedXL schreef:

Neej dank je.

5. De klant is verplicht reclame te plaatsen op alle paginas van de website. Wij keuren dit redelijk vaak. Werkt u met frames dan moet u even een mailtje sturen naar ons. Wij kijken dan naar de plekken. Wilt u geen reclame, dan hebben wij altijd nog tips voor u. Vraag er na, stuur een mailtje.

PS je hoeft alleen een tekslink te plaatsen op elke pagina. Dat is dus erg weinig. Ik ben er tevreden over.

Steff   an

Steff an

02/01/2005 13:36:00
Quote Anchor link
Dit topic is van vorig jaar :P

John de Boer

John de Boer

10/01/2005 18:41:00
Quote Anchor link
WebRuimte

Wat kun je hier allemaal krijgen?

* Geen datalimiet.
* 25 MB ruimte.
* Geen popups/text/reclame op je eigen site.
* PHP / MySQL (1 database!)
* FTP access.
* Goede service.
* En nog veel meer!

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.