Hostingprovider Versio neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Volledig bericht en de daarbij horende reacties staan op meerdere andere websites.
Een goed voorbeeld hoe je niet om moet gaan met klanten in de Sociale Media... En wat er kan gebeuren als je jarenlang censuur op je klanten uitoefent door berichten te verwijderen..
Een goed voorbeeld hoe je niet om moet gaan met klanten in de Sociale Media... En wat er kan gebeuren als je jarenlang censuur op je klanten uitoefent door berichten te verwijderen..
http://www.ispam.nl/archives/342/negatief-uitlaten-over-e-dentify-2500-euro-boete/
maar die handeling van Versio slaat nergens op, hier vind ik het Streiszand-effect goed bij passen. Wat nu gebeurt, is iedereen over een week weer vergeten.
Gewijzigd op 03/01/2012 18:09:58 door - Ariën -
Heb het gelezen op twitter.. Precies toch wel spijt dat ik daar een website heb lopen... :s
pauperhosting xxl.
Ik stel dingen alleen aan de kaart, geen laster of smaad. Alles wat ik zeg is gebaseerd op meerdere verhalen van meerdere personen op meerdere fora's. Er is op SiteDeals ongelooflijk veel censuur wat Versio betreft. Nu pas kom je slechte ervaringen tegen op het internet, de muur van de censuur is gevallen :-)
Boris lezek peeters op 03/01/2012 21:04:48:
Wat een kut host.
Ervaring :-)?
Toevoeging op 03/01/2012 21:11:18:
Trouwens snelle reactie.
Toevoeging op 03/01/2012 23:15:06:
En toen kwam de concurrentie die inspeelt op de situatie. klik Leuk dat zij wel openstaan voor kritiek maar is dit niet een beetje schijnheilig? Ik zeg niet dat ze voordien niet openstonden voor kritiek maar om het er nu zo hard in te wrijven.. Tja
Gewijzigd op 03/01/2012 23:15:45 door Jasper DS
Na mijn ervaring en 90% van de klanten van Antagonist zijn het gewoon toppers.
@Jasper, wauw. Een vakantie van 500 euro aanbieden na dit? Dit is inderdaad echt (zoals in een van de comments stond) jezelf profileren achter de rug van collega's om. Leedvermaak en schijnheiligheid.
@Eddy, jazeker dat geloof ik best! Ik zeg ook niet dat het een slecht hosting bedrijf is maar om het er dan toch nog extra in te wrijven is niet echt netjes vind ik persoonlijk.