Hotmail, Gmail ect..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »
Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:07:47
Quote Anchor link
Bonjour :)

Ik kan er eigenlijk maar héél weinig over vinden. Zojuist heb ik een nieuwe server bij Strato gehuurd. Maar nu betreft er één klein issue.

Alle webmails die komen automatisch bij Hotmail en Gmail in de spambox.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?

In afwachting,

//Manuel

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 12:57:51

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2015 16:08:37
Quote Anchor link
Heb je een SPF-record ingesteld in je DNS-settings?

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:20:00
Quote Anchor link
Indien je onderstaand bedoeld: Nee

Afbeelding

Toevoeging op 19/03/2015 16:30:25:

Hmm, ik vind net iets dat er een record toegevoegd moet worden:

Record type: TXT
domain name: (leeglaten)
TXT record: v=spf1 a mx all

^^ nu kan ik alleen in plesk 12 niet de pagina vinden waar je de DNS settings kunt wijzigen... vreemd.

- SanThe -

- SanThe -

19/03/2015 16:33:21

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:43:59
Quote Anchor link
Hmm interessant.

Iemand ook enig idee waar ik de DNS settings kan vinden binnen plesk 12?
Kom het maar niet tegen namelijk.. -_-"

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2015 16:53:21
Quote Anchor link
Is het niet iets wat je bij je webhostingboer moet regelen in een speciaal controlepaneel?

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

19/03/2015 16:54:06
Quote Anchor link
Ik heb een eigen server daar... Dus meen dat ik dat zelf moet kunnen inzien. Even nog eens nazoeken :)

Toevoeging op 19/03/2015 17:16:29:

Hmm, ik heb net dus even gebeld naar Strato en krijg het volgende te horen:

Wat heb ik nodig:
1. Domeinpakket

2. Serverpakket

Waarbij het domeinpakket alle DNS settings heeft en dus doorgeleid wordt naar het server IP.

Nu vraag ik me af.. is dit geen gigantisch omslachtige manier?

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

20/03/2015 19:16:32
Quote Anchor link
Afbeelding

^^ Is dit correct ingesteld?

Toevoeging op 20/03/2015 19:17:12:

De mails komen nogsteeds in de spambox terecht..
Heeft dit te maken met dat de DNS settings pas na 24 definitief zijn?

Ivo P

Ivo P

20/03/2015 22:49:48
Quote Anchor link
"Nu vraag ik me af.. is dit geen gigantisch omslachtige manier?"

Nee, want het domeinpakket heeft niet direct wat met de hosting te maken.
Je kunt best bij partij A je domein regelen; desnoods op een andere server de dns settings regelen;

die dns settings voor wat betreft de website verwijzen naar server X bij hosting partij B
voor een subdomein naar hosting partij C
en de mail af laten handelen (inkomend) bij nog een andere server; terwijl de uitgaande mail nog weer ergens anders geregeld wordt.

En nu ik er over nadenk, -- ik dacht het overdreven uitgebreid op te geven in het voorbeeld--,
volgens mij heb ik dat nog zo gedaan ook voor enkele van mijn domeinen.

---

wat betreft de dns settings.
volgens mij zijn de laatste 2 regels dubbelop, maar als ze niet in tegenspraak zijn met elkaar, zou je ze zo kunnen laten staan.
Ik zou in elk geval een uur of 24 wachten voor je het als "werkt niet" beoordeeld.

Als het kan: draai even de tijden bij die settings omlaag zo lang je experimenteert. Dan dringt het sneller door over het internet (na de eerste 24 uur die je uit moet zitten)

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

23/03/2015 17:45:30
Quote Anchor link
Hmm, nogsteeds komen de mails in de spambox..

Nu heb ik de dubbele regel eruit gehaald dus blijft er dit over:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
Domein-instellingen
Domein    manuelvogel.nl
Forward doeladres:    niet actief    
A-Record:    85.214.132.169    
SPF-Record:    v=spf1 ip4:85.214.132.169 ~all

- SanThe -

- SanThe -

23/03/2015 17:51:56

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

23/03/2015 17:55:24
Quote Anchor link
Ik gebruik een standaard toepassing op de server van Strato... voor de mail inbox/outbox e.d.

Voorbeeld:

ManuelVogel.nl

inlog: [email protected]
wachtwoord: phphulp

Toevoeging op 23/03/2015 18:04:45:

Ik zie net ook dat de MX record niet is ingevuld.
Moet dit ook ingevuld worden?

Afbeelding

Ivo P

Ivo P

23/03/2015 19:37:45
Quote Anchor link
als je mail wilt kunnen ontvangen, is een mx record handig. Niet ler se nodig, want indien missend, wordt het A record geprobeerd. Maar verdacht is het natturlijk wel als je mail stuurt en geen mx hebt.

Probeer het anders met de optie strato-server.

Manuel Van den hoogaard

Manuel Van den hoogaard

23/03/2015 19:41:51
Quote Anchor link
Daar stond de instelling nog op (strato mailserver). Had het vakje eronder even open geklikt zodat zichtbaar was wat er ingevuld kon worden

Gerhard l

gerhard l

24/03/2015 15:20:40
Quote Anchor link
Nadat je de spf records hebt toegevoegd, wat stond er toen in je headers? Er zal dan iets staan als SPF passed/failed/softfail.

Die ~all die je toepast betekend dat hij alle mail gewoon doorstuurd ook al komt het van een andere ip.
Wanneer in de header staat dat je SPF goed is, moet je deze veranderen naar -all, hierna worden alle andere IP adressen geblokkeerd om mail te versturen.

Als je SPF goed gaat zit het dus ergens anders, kijk zoals SanThe zegt vooral naar de headers.
Of stuur een email naar http://www.mail-tester.com/ en kijk wat daaruit komt, daar komt vaak wel uit of je bericht de juiste inhoud heeft.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.