Hp deskjet 6500 inkterror
Ik heb een vraag die misschien wat vaag is op een phpforum, maar toch hoop ik dat iemand dit ooit meegemaakt heeft en mij dus kan helpen.
Ik kocht vandaag een nieuwe printer, een hp deskjet 6500 na alles ingesteld te hebben kreeg ik een error en namelijk inkt error met code 0xc19a0035, na de printkop schoon gemaakt te hebben etc krijg ik immers nog deze code. Ook het resetten van het apparaat heeft totaal geen effect.
Wie o wie kent dit probleem ????
Help please !!
Groeten Ricardo
is er meer dan de error code?
heb je er orginele of alternative inkt patronen in zitten ?
inktsysteem werk niet, kan niet kopieren, faxen ontvangen, of afdrukken. Raadpleeg de printerdoc. Fout 0xc19a0035. Zet apparaat uit en weer aan.
Toevoeging op 24/11/2011 21:28:12:
Marco PHPJunkie op 24/11/2011 21:26:31:
heb je er orginele of alternative inkt patronen in zitten ?
Heb er bijgeleverde orginele inkt patronen in zitten.
(want de 6500 serie is een 'verouderd' model dus het kan zijn dat hij al even in opslag staat waardoor hij is opgedroogd waardoor de chip de inkt niet krijgt)
mocht hij het daarna nog niet doen dan moet je ermee terug omdat er dan een fout zit in je chip...
Ik zal zo dadelijk laten horen of het opgelost is
Zo ja, dan zou ik niet met water aan de slag gaan, maar morgen de winkel bellen waar je 'm gekocht hebt. Als je met water aan de slag gaat vervalt wellicht je garantie...
Dankje allemaal !!
Printers, Ze willen nooit goed werken. Als ik er papier in doe neemt hij er 10 mee waardoor de printer een blokkade heeft.
Jordi kroon op 27/11/2011 16:02:52:
Printers, Ze willen nooit goed werken. Als ik er papier in doe neemt hij er 10 mee waardoor de printer een blokkade heeft.
Dat is dan waarschijnlijk toch je eigen schuld. Je moet het altijd eerst even 'losschudden' alvorens je het in de printer stopt. 'Echt' printerpapier heeft zelfs een boven- en onderkant.