HREF naar Homepage
Daan Onbekend
16/08/2010 17:32:46Hallo,
Is het mogelijk om een link naar de homepage van een gebruiker te maken?
href="about:home" werkt niet.
Bvd
Is het mogelijk om een link naar de homepage van een gebruiker te maken?
href="about:home" werkt niet.
Bvd
PHP hulp
21/11/2024 18:08:55Niels K
16/08/2010 18:14:51Hoi Daan,
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.. Waar werk je precies mee? Wat voor code gebruik je? Kortom, kun je wat duidelijker zijn?
Groeten
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.. Waar werk je precies mee? Wat voor code gebruik je? Kortom, kun je wat duidelijker zijn?
Groeten
Dalando De Zuil
16/08/2010 18:28:59Niels Kieviet op 16/08/2010 18:14:51:
Hoi Daan,
Groeten
Groeten
Niels,
ik denk dat een link wilt naar de homepagina van zijn bezoeker, zodat ie als ie op een link klikt, dat het scherm dan naar de homepagina van zijn bezoeker gaat.
Dalando
Niels K
16/08/2010 18:30:06Dan is dat toch geheel gemakkelijk? Index.php of index.html
Ik heb ieder het gevoel dat hij niet echt weet waar hij over praat.. Want dit is echt zo simpel..
Ik heb ieder het gevoel dat hij niet echt weet waar hij over praat.. Want dit is echt zo simpel..
Niels Kieviet op 16/08/2010 18:30:06:
Dan is dat toch geheel gemakkelijk? Index.php of index.html
Volgens mij wilt ie naar de startpagina van de browser.... Maar idd vaag verhaal.
Daan Onbekend
16/08/2010 19:16:50Ik wil graag naar de homepage van een gebruiker.
Dus de pagina waar je op terecht komt als je je browser opstart.
Het gaat zegmaar om een webapplicatie, waarbij het mooi zou zijn dat als je klaar bent, dat je dan weer naar je startpagina gestuurd wordt.
Dus de pagina waar je op terecht komt als je je browser opstart.
Het gaat zegmaar om een webapplicatie, waarbij het mooi zou zijn dat als je klaar bent, dat je dan weer naar je startpagina gestuurd wordt.