Htaccess

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 20:42:00
Quote Anchor link
Weet iemand hoe je een .htaccess best zo configureerd dat alleen de site zelf mag inlezen, maar bezoekers niet?

Alvast Bedankt,
~WesselB
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 12:05:03

Manaus

Manaus

16/03/2007 20:44:00
Quote Anchor link
ff duidelijk nu?:P

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 20:47:00
Quote Anchor link
een htaccess bestand waarin staat dat alleen de bestanden via een php script mogen worden ingelezen en NIET door bezoekers

Manaus

Manaus

16/03/2007 20:48:00
Quote Anchor link
wat voor bestanden dan?:P

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Van alles: php img html

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

16/03/2007 20:58:00
Quote Anchor link
volgens mij:

deny from all

dan moet je wel ervoor zorgen dat de .htaccess in de map staat die je wilt beveiligen (submappen gaan auto)

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Jah, dat heb ik geprobeerd, maar als ik dan de mappen probeer uit te lezen met PHP gaat het fout?! :S Hoe kan ik dat oplossen?

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

16/03/2007 21:28:00
Quote Anchor link
:S:S werkt wel gewoon bij mij`

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 21:44:00
Quote Anchor link
Ik heb het nog ff een keer geprobeerd maar bij het volgende script (.htaccess):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
order allow, deny
deny from all

Geeft het de volgende foutmelding:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Wat doe ik fout, of waar zit de bug?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel Johnson

- -

- -

16/03/2007 21:45:00
Quote Anchor link
Je dat niet uitlezen met http:// ervoor hè? Dus niet zo:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php

file('http://www.jouwdomein.nl/beveiligdeshit/bestandje.bla');

//maar zo:

file('/beveiligdeshit/bestandje.bla');

?>

Wessel Johnson

Wessel Johnson

16/03/2007 21:49:00
Quote Anchor link
Ik heb de bug al gevonden, die zit in de error. Wat doe ik fout in het .htaccess bestand?

- -

- -

16/03/2007 21:55:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je die 'order' er wel uit kunt halen.

Wessel Johnson

Wessel Johnson

17/03/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Geprobeerd, maar werkt ook niet:S

- SanThe -

- SanThe -

17/03/2007 10:13:00
Quote Anchor link
order allow, deny
deny from all

Getest en dat werkt

Dus wat krijg je dan niet voor elkaar?

Wessel Johnson

Wessel Johnson

17/03/2007 10:16:00
Quote Anchor link
Daarbij krijg ik een foutmelding:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Nick Mulder

Nick Mulder

17/03/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Je moet hem niet in je browser openen ;)
Laat PHP hem openen...

Wessel Johnson

Wessel Johnson

17/03/2007 10:30:00
Quote Anchor link
Jaja, dat doe ik, maar als ik een pagina wil openen bij die map krijg ik de foutmelding. Ook als er een stylesheet in staat die ik dan gebruik werkt het ook niet.

- SanThe -

- SanThe -

17/03/2007 10:34:00
Quote Anchor link
Ik heb twee bestandjes gemaakt.

test.php
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
echo 'Voor de inc<br/>';
include('map/inc.php');
echo '<br/>Na de inc';
?>

en in de beveiligde dir die 'map' heet het bestandje inc.php
Code (php)
1
2
3
<?php
echo 'Dit is in de map';
?>

Als je map/inc.php direct wil openen krijg je de 'Internal Server Error' maar als je bestandje test.php aanroept haalt ie netjes de inc.php op.

Legolas

Legolas

17/03/2007 10:54:00
Quote Anchor link
die internal server error kan waarschijnlijk maar een ding betekenen: je host staat het niet toe via .htaccess de toegang aan te passen.

- SanThe -

- SanThe -

17/03/2007 10:57:00
Quote Anchor link
Legolas schreef op 17.03.2007 10:54:
die internal server error kan waarschijnlijk maar een ding betekenen: je host staat het niet toe via .htaccess de toegang aan te passen.

Nee, dat is de 'standaard' error die je krijgt als je iets opvraagt in een afgeschermde directory.

Edit: Typo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Nick Mulder

Nick Mulder

17/03/2007 11:03:00
Quote Anchor link
Wessel schreef op 17.03.2007 10:30:
Jaja, dat doe ik, maar als ik een pagina wil openen bij die map krijg ik de foutmelding. Ook als er een stylesheet in staat die ik dan gebruik werkt het ook niet.

Als je die stylesheet door HTML laat aanroepen gaat dat niet goed nee...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.