html code in mysql opslaan

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 22:54:00
Quote Anchor link
Jan:
[email protected]:
ik neem aan dat jullie mij geen voorbeelden gaan geven dus iemand een leuke site voor een tutorial hierover?

Een tutorial? Je hebt nu toch genoeg info?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
    $html_string
= htmlentities ($html_string);
    $html_string = mysql_real_escape_string ($html_string);
?>

en hem dan pas in je DB zetten.

Nogmaals!

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 12:38:42

Cyberbootje

cyberbootje

27/09/2006 23:00:00
Quote Anchor link
ja ik begrijp het maar als ik dat doe dan neemt hij < niet meer dan stopt hij daar... alle andere doet hij normaal

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Wil je je naam aanpassen? Anders gooi ik het topic op slot.

Cyberbootje

cyberbootje

27/09/2006 23:06:00
Quote Anchor link
ja dat heb ik dus geprobeerd he... dat gaat niet hij weigert hem ik heb dit account een lange tijd niet gebruikt dus ik heb ook geen idee wat er met me naam gebeurt is

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 23:08:00
Quote Anchor link
Gewoon op 'instellingen' klikken bovenin dit venster, en je naam aanpassen.

Cyberbootje

cyberbootje

27/09/2006 23:09:00
Quote Anchor link
ja dat doe ik ook dat zeg ik net.. dan zegt hij dat me wachtwoord niet klopt terwijl ik toch echt mee kan inloggen

PHP Newbie

PHP Newbie

27/09/2006 23:18:00
Quote Anchor link
Eingenlijk is een database niet bedoeld om HTML in op te slaan.

Hier moet je data in zetten, en bij het opvragen geef je de opmaak er pas aan.

Zelf zou ik het denk ik doen door bij het in de database zetten htmlentities() erover te gooien, en bij het uit de database halen html_entity_decode() te doen.

Eventueel nog wat andere functies maar dit is de basis.

Cyberbootje

cyberbootje

27/09/2006 23:21:00
Quote Anchor link
ja ik begrijp het alleen 1 karakter pakt hij dus gewoon niet... dat is de <

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.