[html / CSS] Gradient lokaal ander resultaat dan op server?!
Jasper DS
23/02/2012 22:41:12Hoi,
ik bots net tegen iets heel raars! Als ik mijn html bestand gewoon lokaal open in mijn browser werkt de gradient perfect maar vanaf ik mijn bestand upload en ik ga er via de website naartoe werkt het niet meer?! Het gaat over deze pagina en het is alleen in chrome dat het raar doet! Verder werkt mijn code ook niet in IE. Iemand die helpt?
Bedankt!
Jasper
ik bots net tegen iets heel raars! Als ik mijn html bestand gewoon lokaal open in mijn browser werkt de gradient perfect maar vanaf ik mijn bestand upload en ik ga er via de website naartoe werkt het niet meer?! Het gaat over deze pagina en het is alleen in chrome dat het raar doet! Verder werkt mijn code ook niet in IE. Iemand die helpt?
Bedankt!
Jasper
Gewijzigd op 23/02/2012 22:42:16 door Jasper DS
PHP hulp
11/01/2025 07:43:52Wouter J
23/02/2012 22:56:46Het heeft te maken met het feit dat het gedraaid is. Chrome kan daar niet heel goed tegen. Transform op pseudo elements kan Chrome sowieso moeilijk.
Ik heb wat getest en het lijkt erop alsof het met -3deg niet meer zo is. Dus dat is de oplossing -denk ik.
IE denk ik dat je het draaien bedoelt? Dat kan helaas niet in IE...
Ik heb wat getest en het lijkt erop alsof het met -3deg niet meer zo is. Dus dat is de oplossing -denk ik.
IE denk ik dat je het draaien bedoelt? Dat kan helaas niet in IE...
Jasper DS
23/02/2012 23:20:10Het rare met chrome is dat hij lokaal alles perfect doet maar als ik mijn bestand via de website aanroep werkt het niet meer.
In IE werkt de volledige footer niet.
In IE werkt de volledige footer niet.
Wouter J
23/02/2012 23:23:30Zeker oude versie van IE? Dan moet je even HTML5shiv inladen, dan werkt HTML5 ook voor IE6 en hoger.
En lokaal of niet, dat maakt voor het parsen van een browser niks uit. Waarschijnlijk weet het browser niet eens dat je iets lokaal bekijkt...
Dus waarschijnlijk zit je tegen een cache aan te kijken of zit er verschil tussen de lokale en de publieke code.
En lokaal of niet, dat maakt voor het parsen van een browser niks uit. Waarschijnlijk weet het browser niet eens dat je iets lokaal bekijkt...
Dus waarschijnlijk zit je tegen een cache aan te kijken of zit er verschil tussen de lokale en de publieke code.
Gewijzigd op 23/02/2012 23:24:36 door Wouter J
Jasper DS
23/02/2012 23:51:02Oke ik heb de shiv geladen en dat is min of meer inorde.
Nu nog het chrome probleem.. Ik heb de cache verwijdert en op een andere pc gecheckt. De code is identiek want ik load hem rechtstreeks op.
Nu nog het chrome probleem.. Ik heb de cache verwijdert en op een andere pc gecheckt. De code is identiek want ik load hem rechtstreeks op.