HTML en PHP bgcolor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Kris Peeters

Kris Peeters

04/02/2011 18:11:24
Quote Anchor link
@Jasper

Php heeft er geen enkel probleem mee dat een switch wordt doorlopen zonder dat een case wordt gevonden.

Als het gaat (zoals in dit geval) om het geven van 1 waarde aan 1 variabele, kan je even goed de variabele de default waarde geven buiten (er boven) de switch dan binnen de default.

In dit geval (zoals ik postte) een per se een default toevoegen, is puur verloren moeite.

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 21:42:30

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/02/2011 19:14:04
Quote Anchor link
Roel van de Water op 04/02/2011 15:12:13:
Dan nog, op school hoor je te leren hoe je juist programmeert.
Ik spreek uit ervaring dat het op school slecht aangeleerd wordt, maar <header></header> lijkt me niet echt een ding wat je op school aangeleerd wordt.
Mijn opmerking had een ironisch ondertoontje. Uiteraard ben ik het volledig met je eens.

Peter Stevens

Peter Stevens

05/02/2011 14:36:38
Quote Anchor link
Een geruststelling, ik verdien er geen geld mee.
Ons boek is veroudererd, maar ik moet er maar mee doen.
En ik snap dat de er van de html niks klopt, maar dit was uit het blote hoofd en dan maak ik nog veel fouten, maar dit was idd een opdracht, en het enige wat ik html hoeft te werken is het dropdown menu, wat het overigens doet.

Maar dankje, voor jullie reacties, ik ben eruit gekomen.
en advies.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/02/2011 15:20:11
Quote Anchor link
Graag gedaan en als je er ook nog iets van geleerd hebt is het helemaal mooi.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.