html en PHP hulp gezocht
Peter Diesel
19/04/2011 17:53:16Ik heb een Probleem ik heb al meer Topic die hier over gaan, maar ik heb nu weer andere hulp nodig!
Ik wil een PHP script hebben on die op me site te zetten
maar ik heb deze 2 problemen:
Ik weet neit waar het moet staan in HTML
En ik weet niet waar ik zo'n script kan krijgen!
Het volgende script weet ik de naam niet van maar wil ik het wel ff uitleggen
uitleg:
Het is een PHP bestand die Bijv. van habbo het Poppekedie op de /me site staat ook op je eigen site kan zetten en telkens ook mee wijzigt
-------------
Wie Helpt me ik heb geen budget maar als het moet regel ik volgende maand mei dus een wallie!!
Ik wil een PHP script hebben on die op me site te zetten
maar ik heb deze 2 problemen:
Ik weet neit waar het moet staan in HTML
En ik weet niet waar ik zo'n script kan krijgen!
Het volgende script weet ik de naam niet van maar wil ik het wel ff uitleggen
uitleg:
Het is een PHP bestand die Bijv. van habbo het Poppekedie op de /me site staat ook op je eigen site kan zetten en telkens ook mee wijzigt
-------------
Wie Helpt me ik heb geen budget maar als het moet regel ik volgende maand mei dus een wallie!!
Gewijzigd op 19/04/2011 18:06:59 door Peter Diesel
PHP hulp
08/11/2024 17:00:56Ja, daag.
Toedeledokie. Doek die Retro maar snel op, voordat ik eventjes een melding aan SuLake ga doen. Een factuur voor een licentie van 10.000 euro ofzo ga je niet echt tof vinden. Of wil je soms in een doos onder de brug gaan wonen?
Retro's zijn illegaal. Alleen Habbo heeft het officiële recht om deze te mogen gebruiken.
Toedeledokie. Doek die Retro maar snel op, voordat ik eventjes een melding aan SuLake ga doen. Een factuur voor een licentie van 10.000 euro ofzo ga je niet echt tof vinden. Of wil je soms in een doos onder de brug gaan wonen?
Retro's zijn illegaal. Alleen Habbo heeft het officiële recht om deze te mogen gebruiken.
Gewijzigd op 19/04/2011 18:03:55 door - Ariën -
Peter Diesel
19/04/2011 18:06:20- Aar - op 19/04/2011 18:03:26:
Ja, daag.
Srry ik kap wel met het spel maar ga niet naar sulake AUB
Srry ik kap wel met het spel maar ga niet naar sulake AUB
Toevoeging op 19/04/2011 18:06:44:
Maar zo'n script heb ik wel nodig mar dan voor habbo
www.sulake.com
mail ze maar....
[email protected]
Succes.
PS; Waarom vernachel je mijn quote? Die laatste regel heb ik nooit gezegd.
mail ze maar....
[email protected]
Succes.
PS; Waarom vernachel je mijn quote? Die laatste regel heb ik nooit gezegd.
Gewijzigd op 19/04/2011 18:09:59 door - Ariën -