html en PHP hulp gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Peter Diesel

Peter Diesel

19/04/2011 17:53:16
Anchor link
Ik heb een Probleem ik heb al meer Topic die hier over gaan, maar ik heb nu weer andere hulp nodig!
Ik wil een PHP script hebben on die op me site te zetten
maar ik heb deze 2 problemen:
Ik weet neit waar het moet staan in HTML
En ik weet niet waar ik zo'n script kan krijgen!
Het volgende script weet ik de naam niet van maar wil ik het wel ff uitleggen

uitleg:
Het is een PHP bestand die Bijv. van habbo het Poppekedie op de /me site staat ook op je eigen site kan zetten en telkens ook mee wijzigt

-------------
Wie Helpt me ik heb geen budget maar als het moet regel ik volgende maand mei dus een wallie!!
Gewijzigd op 19/04/2011 18:06:59 door Peter Diesel

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 17:00:56

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/04/2011 18:03:26
Anchor link
Ja, daag.

Toedeledokie. Doek die Retro maar snel op, voordat ik eventjes een melding aan SuLake ga doen. Een factuur voor een licentie van 10.000 euro ofzo ga je niet echt tof vinden. Of wil je soms in een doos onder de brug gaan wonen?

Retro's zijn illegaal. Alleen Habbo heeft het officiële recht om deze te mogen gebruiken.
Gewijzigd op 19/04/2011 18:03:55 door - Ariën -

Peter Diesel

Peter Diesel

19/04/2011 18:06:20
Anchor link
- Aar - op 19/04/2011 18:03:26:
Ja, daag.

Toedeledokie. Doek die Retro maar snel op, voordat ik eventjes een melding aan SuLake ga doen. Een factuur voor een licentie van 10.000 euro ofzo ga je niet echt tof vinden. Of wil je soms in een doos onder de brug gaan wonen?

Retro's zijn illegaal. Alleen Habbo heeft het officiële recht om deze te mogen gebruiken.

Srry ik kap wel met het spel maar ga niet naar sulake AUB

Toevoeging op 19/04/2011 18:06:44:

Maar zo'n script heb ik wel nodig mar dan voor habbo

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/04/2011 18:08:06
Anchor link
www.sulake.com

mail ze maar....
[email protected]

Succes.

PS; Waarom vernachel je mijn quote? Die laatste regel heb ik nooit gezegd.
Gewijzigd op 19/04/2011 18:09:59 door - Ariën -

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

19/04/2011 18:23:30
Anchor link
Hoeveel vacatures ga je nog openen voor hetzelfde probleem? [/modedit]

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.