HTML + geluid
Frank
21/10/2007 14:44:00Ik heb een oplossing nodig voor mijn volgende probleempje.
Ik heb een flash versie gemaakt:
http://www.sduconnect.nl/quicktour/low.html
Maar nu hebben somige gemeenten geen rechten om een flash-player te instaleren.
Jammer jammer nu kunnen ze het filmpje niet bekijken!
Nu dacht ik zelf eraan om een HTML versie te maken. Niet zo moeilijk 40 HTML bestanden. Zelfs met geluid zou dat niet zo moeilijk zijn. Maar een aantal functies wordt wel wat moeilijk:
Met de volgende modules kom ik in de problemen:
• Tijdlijn
• automatische forward
• play / stop functie
Ik heb al wat lopen googlen maar ik kon niks nuttigs vinden. Misschien hebben jullie een oplossing. (liefst geen java, maar kan e.v.t. wel)
Ik heb een flash versie gemaakt:
http://www.sduconnect.nl/quicktour/low.html
Maar nu hebben somige gemeenten geen rechten om een flash-player te instaleren.
Jammer jammer nu kunnen ze het filmpje niet bekijken!
Nu dacht ik zelf eraan om een HTML versie te maken. Niet zo moeilijk 40 HTML bestanden. Zelfs met geluid zou dat niet zo moeilijk zijn. Maar een aantal functies wordt wel wat moeilijk:
Met de volgende modules kom ik in de problemen:
• Tijdlijn
• automatische forward
• play / stop functie
Ik heb al wat lopen googlen maar ik kon niks nuttigs vinden. Misschien hebben jullie een oplossing. (liefst geen java, maar kan e.v.t. wel)
PHP hulp
05/11/2024 11:50:06Hipska BE
21/10/2007 15:19:001) verwar je niet java met JavaScript
2) je wil 40 html bestanden aanmaken? dit deden we tien jaar geleden ook, tegenwoordig gebruik je php icm DB
3) Waar woon jij wel? Hele gemeenten die geen flash player kunnen installeren? Ik dacht dat je dat enkel nog in afrika vond?
om geluid af te spelen heb je het verouderende <embed> ter beschikking.
2) je wil 40 html bestanden aanmaken? dit deden we tien jaar geleden ook, tegenwoordig gebruik je php icm DB
3) Waar woon jij wel? Hele gemeenten die geen flash player kunnen installeren? Ik dacht dat je dat enkel nog in afrika vond?
om geluid af te spelen heb je het verouderende <embed> ter beschikking.
Frank
21/10/2007 15:30:00Ik heb het niet over een hele gemeente. Ik heb het over gemeente contoren.
Het product waar ik een filmpje voor heb gemaakt is voor gemeente ambenaren. En somige systeem beheerders blokkeren dit.
Dus vandaar. De <embed> tag heeft een vieze nasmaak. aangezien er weinig aanpassingen aan emaakt kunnen worden.
Het product waar ik een filmpje voor heb gemaakt is voor gemeente ambenaren. En somige systeem beheerders blokkeren dit.
Dus vandaar. De <embed> tag heeft een vieze nasmaak. aangezien er weinig aanpassingen aan emaakt kunnen worden.
Hipska BE
21/10/2007 15:35:00dan is er maar 1 oplossing;
eens naar die gemeente contoren gaan en de systeembeheerders eens heel lief vragen of ze flash plugin willen installeren.
eens naar die gemeente contoren gaan en de systeembeheerders eens heel lief vragen of ze flash plugin willen installeren.
Klaasjan Boven
21/10/2007 15:44:00@Frank bij ons in de omgeving (zeker 8 Friese gemeenten) heb je als werknmer gewoon flash ter beschikking