html in tooltip.
hier de website van de tooltip + voorbeeld http://jquerytools.org/demos/tooltip/any-html.html
en als je wilt zien hoe de tooltip er nu uitkomt..
en dan helemaal naar beneden scrollen en hoveren over "test"
Gewijzigd op 06/06/2012 10:29:28 door Reshad F
In IE zie ik nog wel iets van een tip, maar in FF helemaal niet(s).
Ja, maar in mijn voorbeeldjes worden wel HTML elementen gebruikt. Dus ik hoop dat je dit zelf wel kunt omzetten in een code waarbij er zoiets als wat jij wilt wordt gebruikt?
Toevoeging op 18/05/2012 17:45:14:
@wouter jou voorbeeldjes zijn wel ok. maar op dit moment na de hele dag voor mijn scherm gezeten te hebben en een broncode zonder inspringing voor me neus te krijgen kan ik er even niet veel uit opmaken. en daarbij. bij jou haalt de tooltip ook op dit moment zijn info uit de title. net als in het voorbeeldje wat ik gaf...
Gewijzigd op 18/05/2012 17:47:34 door Reshad F
Heb je al eens gekeken naar qtip (versie 2)? Die werkt echt goed en het gebruik ervan is erg simpel!
Yess ik heb het ook net gevonden! maar niet naar gekeken. ga ik is even doen zometeen eerst even een uurtje weg achter de imac want mijn lenzen beginnen uit te drogen inmiddels!
ik heb vanochtend even uitgebreid naar qtip2 gekeken en ik heb niet gevonden hoe die html content kan laten weergeven. ook hier showed hij hetgeen in de title tag.