html script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas

Bas

07/04/2006 19:54:00
Quote Anchor link
Hallo .. iedereen

Ik heb bezig met een website aan het bouwen.
Maar ik wil er een muziek je op doen zonder dat er een knop komt ofzo dat je het muziekje uit kan zetten. ( het lukt mij als niet eens om het .mp3 file er op te krijgen) pleas help

Alvast bedakt Bas.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 08:34:16

Harmen

Harmen

07/04/2006 19:57:00
Quote Anchor link
Beste Bas,
Als jou het lukt dan heb je héél veel kans dat het niet werkt in FF.

Verder is het vaak eritant als je een achtergrond muziekje hebt, behalve bij een Flash-website

Bas

Bas

07/04/2006 19:59:00
Quote Anchor link
Ik heb het waar schijnlijk hellemaal fout gedaan ( ben noobie )

07/04/2006 20:23:00
Quote Anchor link
Firefox is Harmens post alias voor alle niet-microsoft browsers.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

07/04/2006 20:35:00
Quote Anchor link
Harmen:
Beste Bas,
Als jou het lukt dan heb je héél veel kans dat het niet werkt in FF.

Verder is het vaak eritant als je een achtergrond muziekje hebt, behalve bij een Flash-website

Hierbij wil ik wel opmerken dat een persoonlijke beleving over hoe je een website ervaart mijnsinziens persoonlijk is en niet als waardeoordeel voor een ander kan en mag gelden. Met andere woorden wat jij mooi vindt kan ik wel bagger vinden :)

Ik vind muziek op wat voor site dan ook uiterst irritant en ben blij dat de browser FireFox me hiervoor "beschermd":)

Eris -

Eris -

07/04/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Ik heb er zelf ook hekel aan. Zit ik muziek te luisteren komt britney spears er door heen te janken. En het kan nog erger...
Dus niet gebruiken aub

ArendJan

ArendJan

07/04/2006 23:13:00
Quote Anchor link
Het is inderdaad voor 99.9 % irritant, maar als je het persé wilt, moet je maar eens een html handleiding doorlezen, dit is een php forum, en eigenlijk als je al geen html kunt, kun je beter eerst een cursus doornemen...

JvG G

JvG G

07/04/2006 23:43:00

Jelmer -

Jelmer -

08/04/2006 00:25:00
Quote Anchor link
lissy:
...ander kan en mag gelden. Met andere woorden wat jij mooi vindt kan ik wel bagger vinden :) ...

Haha, ik ben zo ongeveer de enige die ik ken die dat woord gebruikt, geen idee waar ik het vandaan heb. Nu hoef ik me niet langer alleen te voelen, jeej!

Trouwens, Google of van die cu2-hint pagina's zijn denk ik de pagina's waar je het beste kan zoeken naar dit soort dingen. En ik denk ook niet dat je je druk hoeft te maken over Firefox, over het algemeen hebben de niet-Internet Explorer-gebruikers ook iets tegen muziek op een website. Zit ik net lekker DJ Shadow te luisteren via iTunes, komt Racoon erdoorheen gewalst :+

Shakes

Shakes

08/04/2006 01:03:00
Quote Anchor link
<embed src="" autostart=true loop=true height= width=144 controls="console">

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/04/2006 07:47:00
Quote Anchor link
Ik ben het eens met alle tips om juist géén muziek te gebruiken, maar als je het echt wilt...

De simpeltse oplossing is een Flash filmpje maken van bijvoorbeeld 16 x 16 pixels. In Flash kun je MP3 importeren en WAV's. Je kunt het muziekje in een loop zetten enz.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

08/04/2006 07:52:00
Quote Anchor link
Ik ga vind het zelf ook best irritant, maar hier heb je de code die ik ervoor gebruik, meestal werkt hij wel in elke browser
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<embed src="naam.mp3" width="0" height="0"></embed>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.