HTML strippen
Marien xD
24/02/2004 14:55:00Hey,
Ik heb ergens een html document gevonden die elke keer aangepast word. nu wil ik dat enkele gedeelte's worden opgenomen in mijn php pagina. Dus de <html> enz tags en nog enkel teksten en een plaatje. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
Ik heb ergens een html document gevonden die elke keer aangepast word. nu wil ik dat enkele gedeelte's worden opgenomen in mijn php pagina. Dus de <html> enz tags en nog enkel teksten en een plaatje. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
PHP hulp
29/11/2024 01:21:33Mitch X
24/02/2004 15:01:00Dat kan gewoon :)
Bv
<html>
<head>
<title>....</title>
</head>
<body>
Dit is text
</body>
</html>
Kun je gewoon opslaan als .php file en nog werkt het. De php codes plaats je ertussen met hun tags
:)
Bv
<html>
<head>
<title>....</title>
</head>
<body>
Dit is text
</body>
</html>
Kun je gewoon opslaan als .php file en nog werkt het. De php codes plaats je ertussen met hun tags
:)
Marien xD
24/02/2004 15:03:00Ik bedoel: dat bestandje kan ik niet aanpassen...
En ik wil enkele regels in een ander (.php) document, het bron bestand is .html
En ik wil enkele regels in een ander (.php) document, het bron bestand is .html
Elwin - Fratsloos
24/02/2004 17:34:00Uhm... View > Page Source (Beeld > Bron) en de bron Control-C'en en dan in je PHP-document weer Control-V'en? Dan heb je niets met aanpassen te maken...
Elwin
Elwin
Marien xD
24/02/2004 17:37:00Rick
25/02/2004 10:30:00Dat doe je met curl ... het beste wat je kan doen is een script gebruiken dat snoopy heet (moet je ff zoeken op sourceforce ... Daarmee kan je webcontent fetchen ...
Mvg,
Peanuts
Mvg,
Peanuts