html tabel - gegevens uit verschillende sql tabellen
eZula Zwalp
24/02/2009 15:40:00Ik wil volgende output in html (tabelvorm):
Een soort geschiedenis met wie in welk jaar welke kampioenschap won.
zie wikipedia.org --> bvb milaan sanremo.
Een soort geschiedenis met wie in welk jaar welke kampioenschap won.
zie wikipedia.org --> bvb milaan sanremo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door EZula Zwalp
PHP hulp
24/11/2024 08:52:06Frank
24/02/2009 15:45:00EZula,
Zoals ook al op PHP freaks tegen je gezegd: wellicht moet je eerst eens met wat simpelers beginnen. Het is allemaal te hoog gegrepen voor je. Overal vraag je aan iedereen om code te schrijven voor je. Wellicht moet je zelf eens een boek te hand nemen en met "Hello world" beginnen.
Succes,
Frank
Zoals ook al op PHP freaks tegen je gezegd: wellicht moet je eerst eens met wat simpelers beginnen. Het is allemaal te hoog gegrepen voor je. Overal vraag je aan iedereen om code te schrijven voor je. Wellicht moet je zelf eens een boek te hand nemen en met "Hello world" beginnen.
Succes,
Frank
eZula Zwalp
24/02/2009 15:50:00Ja Frank, na het boek te lezen van basis php alles over hello world ben ik aan het volgend boek begonnen.
Ik moet zeggen dat ik uit de boeken weinig leer. Het best lukt het met voorbeelden te zien en te ontleden. En dan stap voor stap zelf proberen te integreren.
ik lees verder in mijn boek PHP5 en MySQL - het complete handboek...
EDIT: "weinig leer". Basis toepassingen lukken perfect maar geen combinaties.
Ik moet zeggen dat ik uit de boeken weinig leer. Het best lukt het met voorbeelden te zien en te ontleden. En dan stap voor stap zelf proberen te integreren.
ik lees verder in mijn boek PHP5 en MySQL - het complete handboek...
EDIT: "weinig leer". Basis toepassingen lukken perfect maar geen combinaties.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door eZula Zwalp