html table page

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Francoi gckx

Francoi gckx

13/01/2013 22:58:49
Quote Anchor link
Layout gemaakt met PhotoShop
Slices/structuur gemaakt met Fireworks
Resultaat: Heel de pagina ingedeeld met layout-afbeeldingen
Resultaat: Een index pagina volledig ingebouwd als table

Wat is de snelste manier om van de table af te zijn maar toch dezelfde layout?

PHP hulp

PHP hulp

21/12/2024 09:21:08

Wouter J

Wouter J

13/01/2013 23:00:28
Quote Anchor link
Snelste methode: Een developer inhuren, betalen voor de diensten en een site krijgen die wel deugt, hedendaags en correct is.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/01/2013 23:01:00
Quote Anchor link
Herschrijven naar CSS, en dat is meer een kwestie van bijna alles herschrijven, daar is niet zomaar een tof en handig tooltje voor. Onthoud ook dat een site niet alleen uit plaatjes bestaat.

Wat ik aanraad: Probeer eerst de basis wat je in CSS kan bouwen, af te bouwen, de icons, de borders, gradients en foto's kan je later 'uitknippen' als plaatje in in je background-image, of img-tag verwerken. layout zou ik als background-image doen, en content-onderdelen als img.

Toevoeging op 13/01/2013 23:01:39:

Wouter J op 13/01/2013 23:00:28:
Snelste methode: Een developer inhuren, betalen voor de diensten en een site krijgen die wel deugt, hedendaags en correct is.

Er zijn ook mensen die het zelf willen proberen, ook iets om rekening mee te houden.
Gewijzigd op 13/01/2013 23:03:21 door - Ariën -

Reshad F

Reshad F

13/01/2013 23:03:03

Francoi gckx

Francoi gckx

13/01/2013 23:04:29
Quote Anchor link
Ok bedankt aar daar zal ik het dan maar mee moeten doen:):(

Ja Reshad

Wouter J

Wouter J

13/01/2013 23:04:42
Quote Anchor link
Quote:
Er zijn ook mensen die het zelf willen proberen, ook iets om rekening mee te houden.

Alleen duurt het zelf proberen enorm lang, de TS vroeg om de snelste oplossing (waarschijnlijk moet de site binnenkort af) dus ik geef de snelste oplossing. Een 'u vraagt wij geven' antwoord dus, precies zoals de meeste TS'ers hier verwachten.

Francoi gckx

Francoi gckx

13/01/2013 23:07:44
Quote Anchor link
Wouter J op 13/01/2013 23:04:42:
Quote:

Alleen duurt het zelf proberen enorm lang, de TS vroeg om de snelste oplossing (waarschijnlijk moet de site binnenkort af) dus ik geef de snelste oplossing. Een 'u vraagt wij geven' antwoord dus, precies zoals de meeste TS'ers hier verwachten.

Nee, wouter j, dit is puur leren en hobby voor mij iets wat ik in mij vrije tijd graag doe. Ik vroeg om de snelste manier, maar dat is er kennelijk niet, dus ik denk dan dat ik heel de site en alle plaatjes die er bij horen in divjes moet doen en dan met margins spelen ofzo.

Toevoeging op 13/01/2013 23:31:51:

Dat scheelt veel er is ook een export functie in fireworks om naar css om te zetten

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.