HTML5 + CSS3
Hallo PHP leden
Zoals jullie al weten kun je mooie transition effecten opzetten met CSS3. Alleen heb ik er een probleem mee. Ik had op een site een transition (background) gezien met deze code, all werd dan background-color.
Alleen werkt dit bij mij niet. M'n transition gaat meteen terug weg bij het "unhoveren".
Ook had ik nog een andere vraag. Werkt height:100%; bij een position:relative; niet?
Alvast bedankt
Zoals jullie al weten kun je mooie transition effecten opzetten met CSS3. Alleen heb ik er een probleem mee. Ik had op een site een transition (background) gezien met deze code, all werd dan background-color.
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
-webkit-transition:all .5s ease-in;
-moz-transition:all .5s ease-in;
-o-transition:all .5s ease-in;
-ms-transition:all .5s ease-in;
transition:all .5s ease-in;
-moz-transition:all .5s ease-in;
-o-transition:all .5s ease-in;
-ms-transition:all .5s ease-in;
transition:all .5s ease-in;
Alleen werkt dit bij mij niet. M'n transition gaat meteen terug weg bij het "unhoveren".
Ook had ik nog een andere vraag. Werkt height:100%; bij een position:relative; niet?
Alvast bedankt
Gewijzigd op 25/12/2014 12:55:00 door Bas IJzelendoorn
PHP hulp
11/01/2025 05:41:07Erwin H
03/02/2012 19:09:21- op 03/02/2012 19:03:23:
Aan de hand van alleen je css definitie is het moeilijk om hier iets over te zeggen.
- op 03/02/2012 19:03:23:
Werkt height:100%; bij een position:relative; niet?
Oh jawel hoor, alleen is die 100% waarschijnlijk iets anders dan jij denkt.
Gewijzigd op 25/12/2014 12:55:32 door Bas IJzelendoorn
Hier is de link Erwin, dan begrijp je het misschien een beetje beter: http://faso.comlu.com/index.html . Je moet maar eens over een menu item gaan, dan zul je zien dat de "unhover" niet zo gaat zoals je er over hovert.
De position relative heb ik al kunnen oplossen (veranderd naar absolute omdat het toch niet uitmaakt)!
De position relative heb ik al kunnen oplossen (veranderd naar absolute omdat het toch niet uitmaakt)!