[html/php]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jamie A

Jamie A

20/09/2005 11:39:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een CMS gemaakt met paginabeheer. In het paginabeheer heb ik een pagina gemaakt waarin een pagina die je dus wilt bewerken in een textarea wordt geladen.

Dus:
admin_edit.php wordt geladen
Hierin staat een <textarea> waarin bijv home.php geladen wordt.

Maar nu het volgende:
stel dat er in home.php OOK een <textarea> staat. Deze wordt in home.php ook afgesloten (</texarea>. De browser leest dit als de textarea van admin_edit.php wordt afgesloten. De textbox wordt afgesloten, maar dit hoort niet.

Voorbeeld code:

<textarea>
----
Dit is de code van home.php. Blablablabla
<textarea>Vul hier uw adres in</texarea>
Blablablabal
----
</texarea>

Nu wordt de textarea voortijdig afgesloten.

Hoe is dit op te lossen?

Gr

Joris

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 02:26:43

TnT -

TnT -

20/09/2005 12:23:00
Quote Anchor link
door een template van je website te maken. en dan de velden die in home staat te definieren wanneer je dan een tekstveld wilt aanpassen kan je 1 tekst veld aanpassen. of door gebruik van enkele quotes en dubbele qoutes. als je nou de admin dubbele gebruikt moet je op de home enkele gebruiken. maar dan moet je niet in je home qoutes gebruiken anders worden ze namelijk opgelost

Jamie A

Jamie A

20/09/2005 16:23:00
Quote Anchor link
Uhmm.. sinds wanneer is een <html>-tag een "-quote. Dit is het dus niet. Een template van je website.. de website is zo ingedeeld dat een deel geinclude wordt, dit ook ivm het permissiesysteem voor users dat erin verwerkt is.

Jelmer -

Jelmer -

20/09/2005 17:00:00
Quote Anchor link
Inhoud van de textarea door htmlentities() halen voordat je het in je textarea echo't

Jamie A

Jamie A

20/09/2005 17:06:00
Quote Anchor link
DANK JE WEL :-)

Het werkt dus :)
Ik was net aan het pielen of het met een i-frame kon, maar goed daar had ik waarschijnlijk hetzelfde probleem gehad.

Nu werkt het gewoon perfect in een textarea
Dank je Jelmer

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.