HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Patrick
03/03/2008 23:57:00Ik heb een site gemaakt en getest op verschillende pc's en met verschillende browsers.
Alles deed het perfect.
vervolgens krijg ik verschillende meldingen van bezoekers dat ze niet op de site kunnen komen.
De melding was; HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Zelf had ik dit probleem niet. Althans dat dacht ik. Want na een uur kwam ik ook niet meer op de site door dezelfde melding. Met verschillende PC's en verschillende browsers gaat het verkeerd.
Ik heb geen HTACCESS draaien.
Dit CMS-script heb ik op dezelfde server, meerdere keren geïnstalleerd onder verschillende domeinnamen. Deze doen het allemaal zonder problemen.
In "Backed up Apache Logs" krijg ik de melding RSA server certificate CommonName (CN) `localhost' does NOT match server name!?
Ik weet even niet waar ik de fout zoeken moet.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Alles deed het perfect.
vervolgens krijg ik verschillende meldingen van bezoekers dat ze niet op de site kunnen komen.
De melding was; HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Zelf had ik dit probleem niet. Althans dat dacht ik. Want na een uur kwam ik ook niet meer op de site door dezelfde melding. Met verschillende PC's en verschillende browsers gaat het verkeerd.
Ik heb geen HTACCESS draaien.
Dit CMS-script heb ik op dezelfde server, meerdere keren geïnstalleerd onder verschillende domeinnamen. Deze doen het allemaal zonder problemen.
In "Backed up Apache Logs" krijg ik de melding RSA server certificate CommonName (CN) `localhost' does NOT match server name!?
Ik weet even niet waar ik de fout zoeken moet.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Patrick
PHP hulp
12/01/2025 03:44:19- -
04/03/2008 00:01:00Ask your friend, Google.
Als je je server niet zelf beheert, zou ik contact opnemen met de beheerder als ik jou was. Klinkt niet erg gezond dit ;) (niet slaan als het een dom foutje blijkt te zijn, dit is ook maar mijn eerste indruk)
Als je je server niet zelf beheert, zou ik contact opnemen met de beheerder als ik jou was. Klinkt niet erg gezond dit ;) (niet slaan als het een dom foutje blijkt te zijn, dit is ook maar mijn eerste indruk)
Arjan Kapteijn
04/03/2008 00:05:00- SanThe -
04/03/2008 00:06:00Patrick
04/03/2008 07:51:00Het gaat om een reseller-hosting pakket met Direct-admin.
Ik heb deze vraag teruggekoppeld naar de provider.
Ik gebruik geen https.
De oplossing, van het linkje van SanThe, gaat verder dan de kennis die ik heb.
Hopelijk kan de provider hier iets mee.
Ik heb deze vraag teruggekoppeld naar de provider.
Ik gebruik geen https.
De oplossing, van het linkje van SanThe, gaat verder dan de kennis die ik heb.
Hopelijk kan de provider hier iets mee.