http://lukosite.nl Webcheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Luuk van Egeraat

Luuk van Egeraat

20/09/2007 00:04:00
Quote Anchor link
Ik heb de tekst bij Prijzen aangepast, het negatieve gedeelte is aangepast en een ´speciaal script of systeem´ is nu een ´extra script of systeem´. Ook heb ik het gedeelte over het dataverkeer verwijderd.

(weer) erg bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 12:27:34

PHP erik

PHP erik

20/09/2007 03:41:00
Quote Anchor link
Luko. Ik ga even niet over het design van je site praten, daar mag de rest zich druk om maken. Maar ik hoop je te kunnen wijzen op feiten die mensen als Frank en Kalle sowieso direct zien, maar jijzelf misschien niet.

Het heeft met uitstraling te maken. En dan grotendeels de uitstraling van je teksten. Hoe wil jij je profileren? Denk je dat als je het hebt over "ons" en "wij" dat mensen je dan sneller inhuren? Nee dat zal niet gebeuren. Denk eens na: waarom zou iemand jou inhuren? Waarschijnlijk juist omdat je jong en flexibel bent en goed gemotiveerd bent om te komen tot een gewenst resultaat. Jij als persoon bent dus de kracht achter je business. Denk je dan niet dat je veel beter de site vanuit jou als persoon kan schrijven? Dus jezelf aanbieden in plaats van een "bedrijf". Dit kun je perfect doen onder lukosite.nl. Je homepagetekst begint in essentie wat dat betreft goed. Je bent to the point en open. Dat willen mensen zien. Nu zou ik het wel anders formuleren. Gewoon: wie ben ik, wat kan ik en waarom moet je mij kiezen? Dat zou de algemene lijn in de tekst moeten zijn. Je moet je niet voordoen als iets wat je niet bent, dat werkt alleen maar tegen je. Gewoon lekker open zijn. Jij bent een goede webdesigner/developer, zeg dat dan ook op die manier. Zeg het zoals je het door de telefoon zou zeggen als iemand je zou vragen wat Lukosite Webdesign inhoudt en hoe je te werk gaat.

Verder een paar concrete suggesties. Op de pagina CMS moet ik een kanttekening maken. "Het oog wil ook wat". Ik zou de afbeelding vervangen door een afbeelding van een CMS met een zogenaamde WYSIWYG-editor (Google maar op bijvoorbeeld FCKeditor). Daarnaast moet je goed bedenken of de volgende gegevens wel interessant zijn voor een potentiële klant (zoals Frank geloof ik al aangaf):
Quote:
- 1000MB ruimte (evenveel als Lukosite.nl).
- nl domein (www.voorbeeld.nl).
- Middelgrote website zonder een extra script of systeem.
- Betaling: vast loon.
Kun je niet beter gewoon zeggen dat je een compleet pakket aanbiedt, met goede webhosting, een eigen domeinnaam en een volledig op maat gemaakte website? De zin "Betaling: vast loon" snap ik overigens helemaal niet. Ik heb geen flauw idee wat je ermee bedoelt. Vast loon? Betekent dat dat ze je moeten inhuren als werknemer zodat je loon betaald krijgt? Ik denk niet dat je dat bedoelt, maar zo komt het wel over, en dat zou een reden zijn om jou niet in te huren.

Kortom: bedenk bij alles heel goed wat iemand wil horen en blijf open, eerlijk en maak jezelf niet groter dan je bent. Mensen kijken daar toch direct doorheen. Als je meteen heel duidelijk laat zien wie je echt bent en hoe je echt zakendoet, dan is dát juist een goede uitgangspositie om te concurreren met andere freelancers en bedrijven. Juist vanwege het feit dat je een kleine zelfstandige bent en jong bent. Maak er je kracht van! Laat zien dat je uniek bent. Ga niet de meerderheid achterna.

Ik wens je verder heel veel succes en ik hoop dat je iets hebt aan mijn commentaar. Ik spreek uit wat jaartjes ervaring, kennis en gezond verstand.

Het is niet mijn bedoeling zware kritiek op je te leveren, neem van mij aan dat dit puur is om je zakelijk sterker te maken. Ik bevorder jong (quasi)ondernemerschap dus ik hoop je op nieuwe ideeën te hebben gebracht. Ik zie namelijk dat je de drive in je hebt, maar er valt nog te sleutelen aan je rijstijl. Dat komt vanzelf met ervaring, maar probeer iets met kritiek te doen van mensen die kunnen zeggen 'been there done that'. SUCCES!

Mvg,

- Erik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik

Luuk van Egeraat

Luuk van Egeraat

20/09/2007 17:28:00
Quote Anchor link
Zeker een mooi lap tekst die je geschreven hebt erik!
Ik denk inderdaad dat het handig is om maar eens wat teksten aan te passen,
ik ga er nu mee aan de slag!

Ook heb ik mijn website even laten 'validaten',
maar mischien ga ik het plaatje in het design zetten, want nu staat het er eigenlijk maar een beetje leeg onder...

Ltr,
Luko

Wouter K

Wouter K

20/09/2007 17:33:00
Quote Anchor link
Hey Hey

Luko can i ask a question please ??

Het Kleurtype waar de content op staat geschreven hoe heb je dat gedaan .? Ik bedoel dan het wit de rest kan ik via Opacity :)

Mvg

Nog steeds wat te lichte kleur vind ik

EDIT

GOOI het stukje valid er maar weer vanaf =)
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Flukosite.nl%2Findex.php%3Fid%3D6
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K

Danny K

Danny K

20/09/2007 17:47:00
Quote Anchor link
Als ik het nummer van de id verander in een apostrof krijg ik een 500 Internal Server Error.

@Wouter: Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.

Wouter K

Wouter K

20/09/2007 17:51:00
Quote Anchor link
Beterr .?

Luuk van Egeraat

Luuk van Egeraat

20/09/2007 17:53:00
Quote Anchor link
raar... gister was het allemaal oké, maar het is makkelijk op te lossen, dus dat is in een paar sec weg.

ik zal even kijken naar dat id, ik gebruik er een switch voor, mischien ben ik default vergeten.... ik zal even kijken.

EDIT:
Zozo, erg raar er kwamen alleen maar errors bij, maar ik heb ze nu allemaal weer weggewerkt geloof ik ^^

Ik ga nu eten, daarna check ik nog even die fout met dat id nummer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luuk van Egeraat

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.