http://lukosite.nl Webcheck
(weer) erg bedankt!
Het heeft met uitstraling te maken. En dan grotendeels de uitstraling van je teksten. Hoe wil jij je profileren? Denk je dat als je het hebt over "ons" en "wij" dat mensen je dan sneller inhuren? Nee dat zal niet gebeuren. Denk eens na: waarom zou iemand jou inhuren? Waarschijnlijk juist omdat je jong en flexibel bent en goed gemotiveerd bent om te komen tot een gewenst resultaat. Jij als persoon bent dus de kracht achter je business. Denk je dan niet dat je veel beter de site vanuit jou als persoon kan schrijven? Dus jezelf aanbieden in plaats van een "bedrijf". Dit kun je perfect doen onder lukosite.nl. Je homepagetekst begint in essentie wat dat betreft goed. Je bent to the point en open. Dat willen mensen zien. Nu zou ik het wel anders formuleren. Gewoon: wie ben ik, wat kan ik en waarom moet je mij kiezen? Dat zou de algemene lijn in de tekst moeten zijn. Je moet je niet voordoen als iets wat je niet bent, dat werkt alleen maar tegen je. Gewoon lekker open zijn. Jij bent een goede webdesigner/developer, zeg dat dan ook op die manier. Zeg het zoals je het door de telefoon zou zeggen als iemand je zou vragen wat Lukosite Webdesign inhoudt en hoe je te werk gaat.
Verder een paar concrete suggesties. Op de pagina CMS moet ik een kanttekening maken. "Het oog wil ook wat". Ik zou de afbeelding vervangen door een afbeelding van een CMS met een zogenaamde WYSIWYG-editor (Google maar op bijvoorbeeld FCKeditor). Daarnaast moet je goed bedenken of de volgende gegevens wel interessant zijn voor een potentiële klant (zoals Frank geloof ik al aangaf):
Quote:
Kun je niet beter gewoon zeggen dat je een compleet pakket aanbiedt, met goede webhosting, een eigen domeinnaam en een volledig op maat gemaakte website? De zin "Betaling: vast loon" snap ik overigens helemaal niet. Ik heb geen flauw idee wat je ermee bedoelt. Vast loon? Betekent dat dat ze je moeten inhuren als werknemer zodat je loon betaald krijgt? Ik denk niet dat je dat bedoelt, maar zo komt het wel over, en dat zou een reden zijn om jou niet in te huren.- 1000MB ruimte (evenveel als Lukosite.nl).
- nl domein (www.voorbeeld.nl).
- Middelgrote website zonder een extra script of systeem.
- Betaling: vast loon.
- nl domein (www.voorbeeld.nl).
- Middelgrote website zonder een extra script of systeem.
- Betaling: vast loon.
Kortom: bedenk bij alles heel goed wat iemand wil horen en blijf open, eerlijk en maak jezelf niet groter dan je bent. Mensen kijken daar toch direct doorheen. Als je meteen heel duidelijk laat zien wie je echt bent en hoe je echt zakendoet, dan is dát juist een goede uitgangspositie om te concurreren met andere freelancers en bedrijven. Juist vanwege het feit dat je een kleine zelfstandige bent en jong bent. Maak er je kracht van! Laat zien dat je uniek bent. Ga niet de meerderheid achterna.
Ik wens je verder heel veel succes en ik hoop dat je iets hebt aan mijn commentaar. Ik spreek uit wat jaartjes ervaring, kennis en gezond verstand.
Het is niet mijn bedoeling zware kritiek op je te leveren, neem van mij aan dat dit puur is om je zakelijk sterker te maken. Ik bevorder jong (quasi)ondernemerschap dus ik hoop je op nieuwe ideeën te hebben gebracht. Ik zie namelijk dat je de drive in je hebt, maar er valt nog te sleutelen aan je rijstijl. Dat komt vanzelf met ervaring, maar probeer iets met kritiek te doen van mensen die kunnen zeggen 'been there done that'. SUCCES!
Mvg,
- Erik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
Ik denk inderdaad dat het handig is om maar eens wat teksten aan te passen,
ik ga er nu mee aan de slag!
Ook heb ik mijn website even laten 'validaten',
maar mischien ga ik het plaatje in het design zetten, want nu staat het er eigenlijk maar een beetje leeg onder...
Ltr,
Luko
Luko can i ask a question please ??
Het Kleurtype waar de content op staat geschreven hoe heb je dat gedaan .? Ik bedoel dan het wit de rest kan ik via Opacity :)
Mvg
Nog steeds wat te lichte kleur vind ik
EDIT
GOOI het stukje valid er maar weer vanaf =)
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Flukosite.nl%2Findex.php%3Fid%3D6
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
@Wouter: Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.
Beterr .?
ik zal even kijken naar dat id, ik gebruik er een switch voor, mischien ben ik default vergeten.... ik zal even kijken.
EDIT:
Zozo, erg raar er kwamen alleen maar errors bij, maar ik heb ze nu allemaal weer weggewerkt geloof ik ^^
Ik ga nu eten, daarna check ik nog even die fout met dat id nummer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luuk van Egeraat