http://nickdijkstra.nl
Hey,
Denk nog even na over het verstrekken van meer informatie over nickdijkstra. Als je "Algemene voorwaarden" (die juridische consequenties kunnen hebben) publiceert moet je eigenlijk ook opnemen wie cq welke rechtspersoon nickdijkstra.nl is en eventueel KvK gegevens erbij etc. Doe je dat niet dan val je meteen in de categorie "vage partijen op internet" en loop je klanten mis. Verder moet je ook duidelijk maken waarom een adverteerder juist op nickdijkstra.nl wil adverteren en niet op nu.nl of google addsense.
Nog enkele opmerkingen:
- Het filmpje is te breed en valt onder je rechter kant.
- Veld controle op het contact formulier zou ook mogen, want ik geraak er door zonder iets in te vullen. Als ik mijn eigen website wil maken zonder dat ik er kennis van had, zou ik dat nooit via deze site doen. Hij komt te rommelig over naar mijn mening, waardoor ik binnen de 2 seconden al weer op google zit.
Op het eerste zicht lijkt de website wel oké, hoewel ze naar mijn inzicht nog wel wat gebreken en opmaakt-foutjes bevat.
Ten eerste: Het doel van de site is om een eigen gratis website te kunnen maken. Toen ik de site opende, dacht ik eerlijk gezegd op een meubelwinkel-website te zitten. Waarom heb je twee zetels rechts boven staan?
De advertentie onder je logo staat naar mijn mening op de verkeerde plaats. Die kan je beter bijvoorbeeld aan de rechterkant onder het "Nieuws" zetten.
Het hoofdmenu (aan de bovenkant van de pagina) is denk ik veel te dik (in de hoogte). Voor een gewone tekstuele menu te zijn zonder verdere effecten van kleur of shading is de balk gewoon overkill. Ze neemt echt wel te veel aandacht van het essentiële weg.
Je headers van de andere kopjes ("Aanmelden" en "Nieuws") lijken ook niet echt samen te hangen met de rest. Ik begrijp dat je je website "liquid" (ik geloof toch dat het zo noemt) wilt maken, waardoor ze net zo breed is als het scherm van de gebruiker. Maar wederom, dit is overkill. Door de zware menubalk en headers is dit gewoon niet zo aangenaam om naar te kijken.
Zoals gezegd is ook je Youtube-venster (het filmpje bedoel ik daarmee) te groot. En daarmee bedoel ik niet zoals Moe BE zegt dat ze ergens onder steekt. Het filmpje is gewoon te groot... Weeral niet zo aangenaam in een webpagina. Youtube heeft de functie dat mensen fullscreen kunnen kijken. Laat ze die functie gebruiken als ze een groter beeld willen...
Voor de rest, je logo ziet er prima uit, hoewel het niet al te veel met het geheel te maken heeft (denk ik alleszins).
Oh ja,
Als je op "Link Partners" klikt, heb je een aanhalingsteken of zoiets links boven de menu staan. Die doe je ook best weg denk ik ;)
In't algemeen dus, nog wat werk aan de winkel. Maar de opzet is alleszins al goed!
Met vriendelijke groeten,
Jens Dag Nick,
Als je een simpele maar goede mail-checker wilt mag je me pmen Moe BE heeft al gezegt dat je zomaar door het contact formulier geraakt, dat lukt ook bij het registreren, misschien een mail check? als ik wilkeurige letters intyp bij de mail kan ik me al registreren.. Dat hoort niet zo neem ik aan. Waarom heeft nog niemand iets gezegd over XSS?
Wat je er tegen zou kunnen doen is
veranderen in
jah je ziet het nu niet goed, maar als je die link helemaal volgt, dan krijg je een alert te zien. Dit betekend dat ik javascript kan uitvoeren op jou pagina, en dat als ik zo'n link met javascript naar iemand zou sturen die erop zou klikken, ik bijvoorbeeld alle cookiedata kan krijgen. Google eens op XSS! Ik zou error code in een switch afhandelen
Ik had hier ooit op phphulp een review van mijn design geplaatst en de titel niet geblurt en de week er na wanneer ik het domein wou registreren zag ik dat het een dag er voor was geregistreerd.. Koop die domeinnaam maar gauw of hij wordt gekaapt..
:')
Wie wilt er nou zoiets doen, is toch mooier om iets unieks te bedenken.
Iemand van op phphulp blijkbaar :s..
Je eigen website in een handomdraai!
Welkom op NickDijkstra.nl
Beste Jey,
Uw aanvraag van de website is NIET goedgekeurd. Lees eerst, voordat u een andere site aanmaakt, de algemene voorwaarden.
Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd. Heeft u alsnog vragen of heeft u suggesties? Ga dan naar onze contact pagina.
Nick Dijkstra
---
Waarom op dit wachten als je het live kunt maken? Zal wat worden als je alles moet goedkeuren om te kijken of het je pagina niet in 2en breekt.
Heb je tijd over? NickDijkstra.nl
Ik weet niet hoe ik dat moet doen, ivm met de database.
Ik heb hem niet goedgekeurd ivm je sitenaam;)
ennuh ik heb toch niet veel site aanvragen, dus het lukt wel:P
groetjes Nick hey Overdatum PuntNL,
Nu nog, stel dat dit project slaagt en even populair wordt als bv webs.com
haha hoop ik ook:P
Leuk gedaan ook dat filmpje, maar waarom registreer je niet een domeinnam alsin gratiswebsitemaken.nl oid?
ja, moet ik nog doen, maar ik ga hem eerst helemaal perfect maken :P
mooi gemaakt wat betreft opmaak en alles. In 1 klap duidelijk wat je met de site wilt.
Gewijzigd op 01/09/2010 14:07:59 door John D
Nog enkele opmerkingen:
- Het filmpje is te breed en valt onder je rechter kant.
- Veld controle op het contact formulier zou ook mogen, want ik geraak er door zonder iets in te vullen.
Op het eerste zicht lijkt de website wel oké, hoewel ze naar mijn inzicht nog wel wat gebreken en opmaakt-foutjes bevat.
Ten eerste: Het doel van de site is om een eigen gratis website te kunnen maken. Toen ik de site opende, dacht ik eerlijk gezegd op een meubelwinkel-website te zitten. Waarom heb je twee zetels rechts boven staan?
De advertentie onder je logo staat naar mijn mening op de verkeerde plaats. Die kan je beter bijvoorbeeld aan de rechterkant onder het "Nieuws" zetten.
Het hoofdmenu (aan de bovenkant van de pagina) is denk ik veel te dik (in de hoogte). Voor een gewone tekstuele menu te zijn zonder verdere effecten van kleur of shading is de balk gewoon overkill. Ze neemt echt wel te veel aandacht van het essentiële weg.
Je headers van de andere kopjes ("Aanmelden" en "Nieuws") lijken ook niet echt samen te hangen met de rest. Ik begrijp dat je je website "liquid" (ik geloof toch dat het zo noemt) wilt maken, waardoor ze net zo breed is als het scherm van de gebruiker. Maar wederom, dit is overkill. Door de zware menubalk en headers is dit gewoon niet zo aangenaam om naar te kijken.
Zoals gezegd is ook je Youtube-venster (het filmpje bedoel ik daarmee) te groot. En daarmee bedoel ik niet zoals Moe BE zegt dat ze ergens onder steekt. Het filmpje is gewoon te groot... Weeral niet zo aangenaam in een webpagina. Youtube heeft de functie dat mensen fullscreen kunnen kijken. Laat ze die functie gebruiken als ze een groter beeld willen...
Voor de rest, je logo ziet er prima uit, hoewel het niet al te veel met het geheel te maken heeft (denk ik alleszins).
Oh ja,
Als je op "Link Partners" klikt, heb je een aanhalingsteken of zoiets links boven de menu staan. Die doe je ook best weg denk ik ;)
In't algemeen dus, nog wat werk aan de winkel. Maar de opzet is alleszins al goed!
Jens
Als je een simpele maar goede mail-checker wilt mag je me pmen
?? wat bedoel je daarmee?
Wat je er tegen zou kunnen doen is
veranderen in
ok;) bedankt
http://www.nickdijkstra.nl/contact.php
Wat een vage default username? :P
EDIT:
@login gedeelte
Wat een vage default username? :P
EDIT:
@login gedeelte
Gewijzigd op 01/09/2010 20:20:26 door niek s
Ik had hier ooit op phphulp een review van mijn design geplaatst en de titel niet geblurt en de week er na wanneer ik het domein wou registreren zag ik dat het een dag er voor was geregistreerd..
Paradox - op 01/09/2010 20:33:05:
Koop die domeinnaam maar gauw of hij wordt gekaapt..
Ik had hier ooit op phphulp een review van mijn design geplaatst en de titel niet geblurt en de week er na wanneer ik het domein wou registreren zag ik dat het een dag er voor was geregistreerd..
Gewijzigd op 01/09/2010 20:44:06 door www JdeRuijterNL
Overdatum puntNL op 01/09/2010 20:43:51:
Paradox - op 01/09/2010 20:33:05:
Koop die domeinnaam maar gauw of hij wordt gekaapt..
Iemand van op phphulp blijkbaar :s..
Je eigen website in een handomdraai!
Welkom op NickDijkstra.nl
Beste Jey,
Uw aanvraag van de website is NIET goedgekeurd. Lees eerst, voordat u een andere site aanmaakt, de algemene voorwaarden.
Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd. Heeft u alsnog vragen of heeft u suggesties? Ga dan naar onze contact pagina.
Nick Dijkstra
---
Waarom op dit wachten als je het live kunt maken? Zal wat worden als je alles moet goedkeuren om te kijken of het je pagina niet in 2en breekt.
Heb je tijd over?
groetjes Nick
Nick Dijkstra op 01/09/2010 20:51:37:
hey Overdatum PuntNL,
groetjes Nick
groetjes Nick
Nu nog, stel dat dit project slaagt en even populair wordt als bv webs.com
haha