http://www.wielernieuws.be
zeg maar :)
Van dit soort Lay-outs hou ik nou het meest :D..
Wieleren vind ik ook wel mooi dus ik zet deze effe in me favo's :D,,
Echt mooie lay-out.. Klasse
- tekst startpagina, favorieten etc. erg klein
- tekst van passion for cycling zou ook wel wat groter mogen
- Jammer dat openingspagina net te groot is voor de pagina waardoor er toch een scrollbar te zien is
- Op het moment dat ik keek was er bericht op forum over Frank Vandenbrouck. Frank stond dan op de eerste regen en Vandenbrouck op de 2e waardoor het eigenlijk een regel extra verbruikt, misschien geforceerd afbreken zodat elk item maar 1 regel in beslag neemt?
- Als ik op een naam klikte van renner die jarig was dan kreeg ik een rood kruis ipv foto
- Als ik zoek op een naam van een renner, moet je op zoeken drukken (en geen enter geven) want anders krijg je niks. Is overigens ook hier op PHPhulp hetzelfde maar kan voor mensen verwarrend werken. Ik zocht op Boogerd en dan kreeg ik eerst zijn naam met o.a. kopje nationaliteit, alleen daaronder stond niet welke. Als je dan doorklikte naar alle details stond nationaliteit wel ingevuld.
- Als je op foto's klikt dan krijg je meteen een grote foto te zien. Misschien toch eerst een pagina met alle thumbnails, kan je sneller zien of er iets bijzit waar je naar zoekt, nu zou ik bijv. 23 grote foto's doormoeten.
Laat ik nogmaals benadrukken dat als ik zo'n site in elkaar had gezet, ik super trots was geweest!!! De punten die ik noemde zijn maar details. Hoop dat je er toch wat aan hebt.
thx :p
@guido:
bedankt voor je opmerkingen ! ik vind ze allemaal kloppen en ik zal ze stuk voor stuk aanpassen !!
thx a lot !
je opmerking in het gastenboek heb ik ook al veranderd.
Bedankt daarvoor