Huiswerk outsourcing. Wie wil er 100 euro verdienen?
Maak een artikeltje over de verschillen tussen threads** op een Windows en een Linux systeem
** Creatie,scheduling,beeindiging,starten,stopen ed..
Ongeveer 4 kantjes. Beschrijven wat threads zijn. Hoe ze werken op een windows systeem en hoe ze werken op een linux systeem. En daarna de verschillen.
Ik heb er 100 euro voor over. Volgens mij is het niet meer dan 3 uurtjes werk. Voor de geintreseerde. please geef me een pm!
:)
Lager kan je niet vallen.
Jij zit ergens op school, en hebt huiswerk opgekregen. Jij hebt geen zin om het zelf te maken, dus ga je hier iemand zoeken die voor €100,- jouw huiswerk wel wil opknappen. Is dat ongeveer wat je bedoeld? Sorry hoor, maar hier werken wij niet aan mee... Je zit op school om te leren, en je leert niks als je het iemand anders laat doen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door michael
Dus... Dan moet je je huiswerk nog wel maken?
tja ik ben programeur maar moet nog een opdracht inleveren over Operating systems. Ik werk al 40 uur in de week en wil dit niet leren. Ik wil hier eigenlijk geen discussie over :) Ik denk dat het een win win situatie kan zijn voor degene die er zin in heeft :) paar uurtjes werk en 100 euro verdienen.
Je school geeft je deze opdracht niet voor niets, 'ik wil dit niet leren' vind ik dus geen reden om het niet te doen. En als je geen discussie wilt moet je niet hier heen komen.
Een discussie hoort niet in een vacaturesite :) Het is bedoeld voor degene die 100 euro wil verdienen en niet omdat ik iets moet leren :)
Wat ben jij een slechte programmeur dan. Om die dingen te leren over Operating systems is net zo belangrijk als het programmeren zelf. Hoe wil je nl. optimaliseren als je niet weet/snapt hoe het systeem in elkaar zit?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
Je kunt nu misschien wel zeggen, ik wil dit niet, ik zal dit nooit nodig hebben, whatever. Volgens mij is dit toch wel iets belangrijks (en ik prog niet eens), waar je veel aan hebt. Maak het gewoon...
(Dit is ook geen vacature.)
grom wereldverbeteraars :P
SLOT