Hulp bij kaart website
steven van Dijk
16/10/2016 20:58:03hallo allemaal,
Graag wil ik hulp bij het volgende: ik zoek iemand of meerdere mensen die met mij samen een kaartwebsite op willen zetten onder de naam spelplein.com de naam heb ik al, de spellen zelf moeten nog gemaakt worden en moeten samen met andere gespeeld kunnen worden het moet een beetje gaan lijken op gamessquare bezoekers en leden krijgen we zo en zo ik heb een groep van 12.500 duizend man achter me staan via een groep omdat gamesqaure ermee stopt
als je wilt helpen graag!
Graag wil ik hulp bij het volgende: ik zoek iemand of meerdere mensen die met mij samen een kaartwebsite op willen zetten onder de naam spelplein.com de naam heb ik al, de spellen zelf moeten nog gemaakt worden en moeten samen met andere gespeeld kunnen worden het moet een beetje gaan lijken op gamessquare bezoekers en leden krijgen we zo en zo ik heb een groep van 12.500 duizend man achter me staan via een groep omdat gamesqaure ermee stopt
als je wilt helpen graag!
PHP hulp
22/11/2024 08:42:02Een kaart-website met spellen? Verklaar je nader?
Verder is het gebruik van leestekens in je verhaal niet overbodig
steven van Dijk
17/10/2016 00:08:03- Ariën - op 16/10/2016 22:15:56:
Een kaart-website met spellen? Verklaar je nader?
Op de website moeten diversen kaartspellen gespeeld kunnen worden, Bijv: Klaverjassen en Bridge. Het is dan de bedoeling dat mensen met en tegen elkaar die kaartspellen kunnen spelen, en kunnen chatten tijdens het spel, het spel kunnen afsluiten, en dat er bots ingevoegd kunnen worden. Zoals Gamesquare alleen dan natuurlijk met een eigen draai. Het spelen van de spellen moet simpel blijven omdat er veel ouderen mensen gaan spelen.