Hulp bij maken website.(PHP en Mysql)
Wie wil en kan mijn helpen met het maken van een site waar een database aan gekoppeld is.
Ik heb een verzameling welke ik op internet wil zetten.
Nu heb ik ervaring in het maken van website's maar enkel html en ik ben er eigenlijk al achter dat hetgeen ik wil niet te realiseren is hiermee.Voor zover ik het nu hebben kunnen nakijken zou PHP in combinatie met Mysql de oplossing zijn.
Mijn verzameling is nu gedocumenteerd en gepubliceerd op internet in een Excelfile (was even het eenvoudigste) maar door de omvang van de verzameling is dit totaal niet meer overzichtelijk.
Ik weet vrij goed wat ik wil, alleen HOE is het probleem. Is er iemand die mij opweg kan helpen.
Het is voor mij puur hobby, en heeft zeker geen commeriele doelstelling. Maar begrijp best dat hier veel tijd in kan gaan zitten dus ben bereid tot het betalen van een vergoeding.
gr,
sander
Misschien kan je een beetje meer informatie geven. Wellicht kunnen anderen je dan helpen aan een bestaand script. Anders kan zo’n beetje iedereen je hier helpen als je met een script in de knoei zit.
Maar daarvoor hebben we dus meer informatie nodig:
- Wat voor verzameling?
- Hoe wil je het op internet presenteren?
- Ben je bereid PHP te leren en zo ja, ben je daar inmiddels mee begonnen?
Elwin
als je daar niks van weet zal een site maken niet makkelijk zijn
Zoals Elwin al zegt is wat meer informatie nodig. Maar als je bereid bent PHP te leren kan je goed beginnen met dit boek. Hierin leer je een webshop bouwen maar zijn ook genoeg voorbeelden van het maken van lijsten. Een aanrader.
Je kan ook één van de vele PHP cursussen volgen op internet. Een aanrader is deze: http://www.essetee.be
Bedankt voor de moeite.
Tim.
Valt net meer op door de bomen het bos te zien laat staan om als totale newbie en totaal geen computerkennis een begin te maken.
Dankzij de hulp van een lezer, heb ik deze stappen nu eenvoudig kunnen doorlopen en inderdaad nu zijn er genoeg documenten te vinden die je verder helpen.