Hulp bij normaliseren van opdracht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeroen

Jeroen

23/05/2006 14:19:00
Quote Anchor link
Ik moet voor school een normalisatie maken met ERD en heel de rambam. Nu heb ik dit wel even gehad en heb veel aan de hulp op het forum maar heb nu iets in elkaar geflanst waar ik geen goede database mee kan maken volgens mij. Wie kan mij helpen om in ieder geval de normalisatie goed te krijgen. Opdracht heb ik als pdf. Kan ik dat ergens uploaden ???

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 22:46:43

- wes  -

- wes -

23/05/2006 14:24:00
Quote Anchor link
ik heb na dit 3x te lezen geen id wat je wil , wat er moet gebeuren of waar het uberhaupt over gaat.

de rambam en erd? ik heb het ook gehad met de rambam!

/signed tegen de rambam!

Gerben G

Gerben G

23/05/2006 14:26:00
Quote Anchor link
kun je een beetje meer uitleg geven over deze opdracht??

en dat pdf bestand kun je wel ergens oploaden

bijvoorbeeld bij

www.rapidshare.de

Frank -

Frank -

23/05/2006 14:27:00
Quote Anchor link
Tja, huiswerk was ook nooit mijn hobby. Maar leg eens uit waarom iemand anders jouw huiswerk zou moeten maken en wat jij daar van leert. Je leert van je fouten, maar wanneer iemand anders jouw werk doet, maak jij geen fouten. Dus leer je er ook geen ene donder van. Vroeg of laat zul je door de mand vallen.

En bedenk vooral dat de database de basis is van een goed systeem. Dat zul jij t.z.t. dus niet kunnen maken...

Eris -

Eris -

23/05/2006 14:27:00
Quote Anchor link
Huiswerk is werk dat je voor school thuis moet laten maken. Als je het niet snapt vraag het dan je docent.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.