Hulp Bij °PHP°

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jonathan

Jonathan

10/01/2006 22:38:00
Quote Anchor link
ok dank je voor de hulp!
Ben je hier zeer dankbaar voor!
Ik laat zeker nog iets weten als hij af is of in beta versie staat.
Nog een vraagje.
Met die kaart met die dorpen op daar ga ik wel nog wat hulp bij nodig hebben. Kan je me nu anders al wat tips daarover geven? :$

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 10:26:15

Robert Deiman

Robert Deiman

10/01/2006 22:43:00
Quote Anchor link
Maak verschillende afbeeldingen voor elke situatie 1 en voor Black en White verschillend (black, beetje vervallen staat ed en white alles keurig op orde)..
- Begin bijv met een huisje (towncenter van AOE)
- Daarnaast kan dan een herberg, smit, enz komen
- Uiteindelijk kan er een muur omheen komen dat het echt een vesting wordt.

In je db kan je de status van een dorp opslaan. En afhankelijk van die status zie je een afbeelding.

Jonathan

Jonathan

10/01/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Ok!
En voor zoiets te kopen heb je dan genoeg resources nodig en land om op te bouwen? Een huisje zogezegd upgraden mag ook? of is dit overdreven? (Doet me denken aan monopoly :-D)

Robert Deiman

Robert Deiman

10/01/2006 22:55:00
Quote Anchor link
Dat mag bijvoorbeeld ook.. zo krijg je een textbase versie van Age of Empires (RTS) games.. Maar door op deze manier te werken, breng je wel wat meer dan de rest. De meesten zijn puur textbased en houden geen rekening met andere resources.
Heeft idd wel wat weg van monopoly, (maar dan net wat anders :P)

Jonathan

Jonathan

10/01/2006 22:57:00
Quote Anchor link
hehe
Dank je he man om me te helpen. (Tips en hints geven is ook helpen).
Ik laat zeker iets weten als hij in betaversie staat. Je mag zeker beta-tester worden ;).
Morgen maak ik een mooi layoutje en dan post ik ff een .jpg'tje

Grtz Jonathan

Hipska BE

Hipska BE

10/01/2006 23:15:00
Quote Anchor link
klinkt in elk geval al heel erg leuk

een soort web - based "Majesty"

Robert Deiman

Robert Deiman

10/01/2006 23:17:00
Quote Anchor link
Kijk eens aan.. :P een leuk idee, en meer mensen worden enthousiast :) Haha, op zo'n manier kan je (al dan niet bij PHPhulp) vast gemakkelijker mensen vindn die je willen helpen..
Tjah, ik heb geen tijd, moet al ideeen bedenken.. en me OOP aan leren.. :S

Pim Vernooij

Pim Vernooij

11/01/2006 01:24:00
Quote Anchor link
ga met OOP zo'n game maken ;) zeer leerzaam denk ik :P door in de praktijk ermee te werken leer je een stuk meer dan steeds opnieuw die tutorials door te nemen (ik spreek uit ervaring :) )

Jonathan

Jonathan

11/01/2006 21:14:00
Quote Anchor link
Hipska:
klinkt in elk geval al heel erg leuk

een soort web - based "Majesty"

en wat is majesty? :$

edit: Ok laat maar! Is een RPG game. Heb het opgezocht. misschien is het beter dat ik eerst zoek voor ik vraag :-D
Gewijzigd op 11/01/2006 21:16:00 door Jonathan

Jonathan

Jonathan

11/01/2006 21:18:00
Quote Anchor link
Nog een vraagje.

Wel men layout hoe moet die dan zijn als ik zo'n Majesty moet maken? In de stijl ook dan van Majesty?

edit: sorry ik ga een nieuw topic openen in design. Weer niet nagedacht. Men excuses!
Gewijzigd op 11/01/2006 21:29:00 door Jonathan

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.