Hulp bij programmeren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Vincent

vincent

03/01/2009 21:04:00
Quote Anchor link
Goedenavond best PhP.nl leden,

Ik had een vraag. Ik ga een speciaal project beginnen(wat precies kan ik nog niet zeggen) en heb daar een aantal mensen voor nodig. Ik kan er wel een klein ding over vertellen: er word een soort beveiligingsprogramma gemaakt. Denk hierbij niet aan een supergroot programma zoals norton antivirus. Meer informatie word toegespeeld aan de mensen die bereid zijn te helpen. Helaas ben ik niet in staat om per uur te betalen, maar zodra het programma er is kan er flink wat verdiend worden. Ik zoek minstens 5-10 goede phpers die willen meewerken aan een speciaal project. Voor meer informatie kunt u mailen naar [email protected]. U kunt me ook contacteren via msn. Mijn msn is [email protected]. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van dit bericht en ik wens jullie nog een prettige avond verder.

Met vriendelijke groet, Vincent Vos

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 05:54:16

Midas

Midas

03/01/2009 21:06:00
Quote Anchor link
Een beveiligingsprogramma om websites te beveiligen?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/01/2009 21:11:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat je met geheimzinnigheid veel bereikt hier. Wat wordt er van zo'n programmeur verwacht?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/01/2009 21:11:00
Quote Anchor link
Klinkt wazig... waar is dat 'goed aan verdient worden' op gebaseerd? Heb je een plan van aanpak? Functioneel en technisch ontwerp? En waar is dat 5 tot 10 programmeurs op gebaseerd? Wie gaat dat managen? En hoe?

Iets meer informatie zou wel handig zijn...

Vincent

vincent

03/01/2009 22:35:00
Quote Anchor link
Srry voor de geheimzinnigheid. Ik had een jaar geleden een idee voor een eerder project, vertelde dit aan iemand, die vertelde het weer door en toen heeft iemand anders het gemaakt(in de tijd dat ik aan het voorbereiden was)
Iniedergeval, het word een beveiligingsprogramma dat er voor zorgt dat cd's/dvd's/games niet meer gekopieerd kunnen worden. Nou zal dit best pittig zijn, maar als het programma werkt dan kan er behoorlijk wat verdient worden. Er word van je verwacht dat je in staat bent om samen met een aantal anderen een programma in mekaar te zetten dat er voor zorgt dat officiële cd's/dvd's/games die in de winkel liggen, dat die niet meer gekopieerd kunnen worden. Graag contact via e-mail of msn, zodat ik het uitgebreider kan uitleggen.

Prettige avond nog

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/01/2009 22:50:00
Quote Anchor link
En dat wil je in PHP gaan maken?

Kasper Heyndrickx

Kasper Heyndrickx

03/01/2009 22:55:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 03.01.2009 22:50:
En dat wil je in PHP gaan maken?

ik denk niets
ik zie geen server staan op een cd rom ..
zou dit wel werken ? xD

Vincent

vincent

03/01/2009 23:16:00
Quote Anchor link
het is juist de bedoeling om te kijken of we zo'n bestandje kunnen maken met een aantal mensen. hoe het op de cd's/dvd's komt word niet zo'n probleem.

Vincent

vincent

03/01/2009 23:17:00
Quote Anchor link
lol dit is mijn verkeerde account (hoewel naam hetzelfde is) :P

Joren de Wit

Joren de Wit

03/01/2009 23:18:00
Quote Anchor link
Misschien is het handig als je nog wat meer informatie geeft?

Het lijkt me niet dat we hier over PHP praten, dus aan welke programmeertaal had je dan wel gedacht? Hoeveel tijd verwacht je dat het project in beslag gaat nemen? Dat soort dingen...

Arwin  vdv

Arwin vdv

03/01/2009 23:30:00
Quote Anchor link
Ik vind het een goed idee, alleen denk ik niet dat het haalbaar is.
Je wilt dus een programma schrijven (in wat voor taal dan ook) dat er voor zorgt dat je geen kopieën meer kan maken van dvd's/cd's zodat er geen spellen en films meer gedownload kunnen worden. Ik zeg, dat is ONMOGELIJK. Crackers zullen altijd weer een manier vinden om het te omzeilen.
En waarom zou het er niet al zijn, die Amerikanen hebben alles al geprobeerd, hebben er tonnen dollars ingestopt om het tegen te houden en jij denkt dat je nu met een groepje programmeurs even een programmaatje kan maken waarmee een "wereldprobleem" is opgelost?? Nee dat zal niet gaan, ik snap dat je het zou willen maken, maar dat gaat niet lukken.

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arwin vdv

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/01/2009 00:19:00
Quote Anchor link
vincent schreef op 03.01.2009 23:16:
het is juist de bedoeling om te kijken of we zo'n bestandje kunnen maken met een aantal mensen. hoe het op de cd's/dvd's komt word niet zo'n probleem.

Bestandje?

Willem Jan Z

Willem Jan Z

04/01/2009 00:24:00
Quote Anchor link
ps. hotmail adressen komen niet heel professioneel over. In combinatie met je wazige verhaal denk ik niet dat je 5-10 mensen zover krijgt....

Rens nvt

Rens nvt

04/01/2009 00:27:00
Quote Anchor link
Als je idee zo vernieuwend en goed is: vraag patent aan, en huur een professioneel bedrijf in. Dit zal je uiteindelijk meer opleveren dan de gedachte dat je op een PHP forum een oplossing voor kopieerbeveiligingen gaat vinden...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.