Hulp bij script / Dropdownboxen
Yoran
29/04/2009 15:24:00Hallo,
Ik zoek hulp bij het maken van een script voor mij. Ik ben natuurlijk bereid om de gene die mij helpt te belonen.
Het gaat om een 4 stuks dropdown boxen die met elkaar moeten kunnen samenwerken en daaruit komt een lijst met informatie door de geselecteerde keuze die is gemaakt door de bezoeker.
Ik heb al het één en ander klaar. Dropdowns worden al gevuld vanuit database. Formulier is klaar dus. Het is niet zoveel werk meer.
Ik heb een voorbeeld online staan dus mail me of stuur een intern bericht als je geïnteresseerd bent! Vergoeding in overleg.
Alvast bedankt!
Ik zoek hulp bij het maken van een script voor mij. Ik ben natuurlijk bereid om de gene die mij helpt te belonen.
Het gaat om een 4 stuks dropdown boxen die met elkaar moeten kunnen samenwerken en daaruit komt een lijst met informatie door de geselecteerde keuze die is gemaakt door de bezoeker.
Ik heb al het één en ander klaar. Dropdowns worden al gevuld vanuit database. Formulier is klaar dus. Het is niet zoveel werk meer.
Ik heb een voorbeeld online staan dus mail me of stuur een intern bericht als je geïnteresseerd bent! Vergoeding in overleg.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yoran
PHP hulp
29/11/2024 16:50:55Jason de Ridder
01/05/2009 12:54:00Jan Volker
01/05/2009 13:03:00Ik ben ook bezig met dropdownboxen, alleen bij mij worden ze niet gevuld vanuit de database.
Ik kan het je op sturen als je wilt (als ik er klaar mee ben).
Ik vraag er niks voor terug
Ik kan het je op sturen als je wilt (als ik er klaar mee ben).
Ik vraag er niks voor terug
Yoran
05/05/2009 08:46:00Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben een privé bericht.
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me wil helpen met het script.
Beloning is in overleg met de belangstellende.
Groetjes,
Yoran
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me wil helpen met het script.
Beloning is in overleg met de belangstellende.
Groetjes,
Yoran