hulp bij select and insert via php met een php script.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

08/07/2009 14:16:00
Quote Anchor link
komt op het zelde neer. Je wilt kijken of je user id, $my_id, in de collom fuse_kill al inhoud heeft.

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 18:34:17

Angelo Kreikamp

Angelo Kreikamp

08/07/2009 14:26:00
Quote Anchor link
niet een collom fuse_kill is een geven

kijk ik leg het nog 1 keer uit

we hebben de database
die bevat 2 velden
userid en fuseright

stel ik heb dus

gegevens

1 fuse_test
1 fuse_kill

userid 1 heeft nu fusekill maar ik wil dus of dit script checkt of hij fuse_kill al ingevuld heeft zo niet bijvullen ne als hij het wel geeft bericht weergeven van je hebt dit al

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

08/07/2009 14:40:00
Quote Anchor link
dat zeg ik net -_-

Angelo Kreikamp

Angelo Kreikamp

08/07/2009 15:32:00
Quote Anchor link
en ik kweed daar geen oplosing voor

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

08/07/2009 15:54:00
Quote Anchor link
Waar kom je vandaan dat je nederlands zo slecht is? serieuze vraag...

anyways, lees die sql manual, en zoek inner join op.

Angelo Kreikamp

Angelo Kreikamp

08/07/2009 15:56:00
Quote Anchor link
ik snap dat niet ik kom gewoon uit Nederland maar ik typ soms sneller dan dit kut ding. kan je me ook gewoon de oplossing geven ik heb al zoveel manual gelezen en leer er niks van -.-

- SanThe -

- SanThe -

08/07/2009 17:11:00
Quote Anchor link
@Angelo: Iedereen probeert hier een beetje fatsoenlijk Nederlands te schrijven. En ja, dat is met punten, komma's, hoofdletters enzovoort. Jij wilt je daar blijkbaar totaal niks van aantrekken en reageert als een 4-jarige door te gaan schreeuwen (alleen hoofdletters gebruiken). Maakt mij allemaal niks uit hoor. Maar probeer je een beetje aan te passen en schrijf duidelijk begrijpbare posts in normaal Nederlands zonder te schreeuwen. Zo niet, dan sluit ik jouw topic gewoon.

SanThe.

Angelo Kreikamp

Angelo Kreikamp

09/07/2009 13:34:00
Quote Anchor link
ja ik ben gewoon slecht in spelling en grammatica staat ook op me diploma ik ben wel zeer goed in engels 9 gehaald ervoor dus

Afra ca

Afra ca

09/07/2009 14:17:00
Quote Anchor link
Het gaat ons niet eens zozeer om je spelling en grammatica, maar meer om je zinsopbouw en gebruik van leestekens (hoofdletters, komma's, punten). Aangezien je zelf aangeeft goed te zijn in Engels, geef ik je een voorbeeld waar je zelf kan zien wat beter leesbaar is:

Quote:
php is a wonderful scripting language and i really enjoy scripting websites for my awesome friends but sometimes i dont have the time to do that so i tell them i cant do that.

Quote:
PHP is awonderful scripting language. I really enjoy scripting websites for my awesome friends, but sometimes I don't have the time to do that, so I tell them I can't do that.

(sorry voor crappy voorbeeld ^^ )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Afra ca

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.