Hulp bij SQL script ivm dubbele emails
Heb een vraag over een script wat ik gebruik voor het versturen van emails naar mijn klanten en/of collega's.
Er zit een fout in het script, want als ik er gebruik van maak wordt een email 3x verstuurd i.p.v. 1x.
Wie kan mij helpen?
Denk dat het in onderstaand deel van het script zit.
Script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
'" & rsProject!klantcode & "'" )
End If
If RTrim(rsProject!klantcode) = "1241" Or RTrim(rsProject!klantcode) = "1242" Or RTrim(rsProject!klantcode) = "1079" Then
MailTo = "" & SQL.RunQueryGet1Field( "SELECT email FROM Klanten WITH (READUNCOMMITTED) WHERE Admin = " & SQL.AdminCode & " And Code = '" & rsProject!klantcode & "'" )
If MailCC = "" Then
MailCC = "[email protected]"
Else
MailCC = MailCC & "[email protected]"
End If
End If
ElseIf JobEDIT Then
MailTo = "<bewerken>"
Else
MailTo = SQL.SearchWithQuery(MailQuery,"Verstuur bevestiging aan:",0)
End If
If Len(MailTo)=0 Then
If Not JobAUTO Then
MessageBox "U heeft de selectie geannuleerd, het document wordt geopend",mbInformation
MailTo = "<bewerken>"
Else
MailTo = "<afdrukken>"
End If
If RTrim(rsProject!klantcode) = "1241" Or RTrim(rsProject!klantcode) = "1242" Or RTrim(rsProject!klantcode) = "1079" Then
MailTo = "" & SQL.RunQueryGet1Field( "SELECT email FROM Klanten WITH (READUNCOMMITTED) WHERE Admin = " & SQL.AdminCode & " And Code = '" & rsProject!klantcode & "'" )
If MailCC = "" Then
MailCC = "[email protected]"
Else
MailCC = MailCC & "[email protected]"
End If
End If
ElseIf JobEDIT Then
MailTo = "<bewerken>"
Else
MailTo = SQL.SearchWithQuery(MailQuery,"Verstuur bevestiging aan:",0)
End If
If Len(MailTo)=0 Then
If Not JobAUTO Then
MessageBox "U heeft de selectie geannuleerd, het document wordt geopend",mbInformation
MailTo = "<bewerken>"
Else
MailTo = "<afdrukken>"
Edit:
Ik heb code-tags geplaatst. Gelieve dit in het vervolg zelf toe te voegen aan je bericht.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Gewijzigd op 10/06/2020 22:27:16 door - Ariën -
Ook kan je kijken of je iets van een 'console.log'-achtig of een echo kan toevoegen die in een debugmodus laat zien welke route een script aflegt. Geen idee of dat kan in deze programmeertaal.
Gewijzigd op 10/06/2020 22:29:07 door - Ariën -