Hulp bij valid xhtml

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Paul de Zwaan

Paul de Zwaan

19/09/2009 18:23:00
Quote Anchor link
hallo,

ik ben sinds enige tijd bezig met een website te maken. Nu had ik de website netjes xhtml valid totdat ik een scriptje had toegevoegd om te zien hoeveel mensen online zijn en wie de website bezoeken. En daarbij het ik dit script in mijn footer.tpl toegevoegd
in mijn smarty alleen krijg ik het met geen mogelijkheid xhtml valid, bijna alles geprobeerd ..cdata ect. wie kan mij vertellen hoe je zoiets xhtml valid maakt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
{literal}
<script language="JavaScript" src="http://www.wieonline.nl/wie/wie.php?user=pfzwaan10">
</script>

{/literal}

<script language="JavaScript"> {literal}document.write('<br/><br/>Momenteel is/zijn er '+ WIEnu +' bezoeker(s)<br/>');{/literal} </script>

<script language="JavaScript">{literal}document.write('Op '+WIEmaxDate+' om');{/literal}</script>

<script language="JavaScript">{literal}document.write(WIEmaxTime+'<br/>');{/literal}</script>

<script language="JavaScript">{literal}document.write('waren er '+WIEmax+ ' bezoekers tegelijk.<br/>');{/literal}</script>

Alvast bedankt,

Paul

voor de foutmelding kan je even http://www.fishguppy.nl misschien door de w3c validator halen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul de Zwaan

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 19:21:38

Paul de Zwaan

Paul de Zwaan

19/09/2009 18:42:00
Quote Anchor link
tis al geluk ...topic closed

19/09/2009 19:53:00
Quote Anchor link
Misschien wel zo lief om even te vertellen hoe je het hebt opgelost? Voor andere mensen met hetzelfde probleem...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.