hulp by SQL
wie kan er mij helpen om een website te maken, de website op zich kan ik wel, maar het sql gedeelte niet
het zou gaan om een snooker vereniging site met alle leden in een database gekoppeld aan alle uitslagen van gespeelde wedstrijden en doorgelinked naar een rankingtabel.
dus als er vandaag een tornooi gespeeld word zou ik na afloop alle uitslagen moeten kunnen inbrengen zodat spelers het later weer kunnen bekijken, een ingebracht zou de rankingtabel automatisch zou aangepast zijn.
thx
ben bereid een om evt een vergoeding te geven.
het zou gaan om een snooker vereniging site met alle leden in een database gekoppeld aan alle uitslagen van gespeelde wedstrijden en doorgelinked naar een rankingtabel.
dus als er vandaag een tornooi gespeeld word zou ik na afloop alle uitslagen moeten kunnen inbrengen zodat spelers het later weer kunnen bekijken, een ingebracht zou de rankingtabel automatisch zou aangepast zijn.
thx
ben bereid een om evt een vergoeding te geven.
PHP hulp
29/11/2024 10:40:30Rick
04/04/2004 22:41:00Keys
04/04/2004 23:56:00*Moan (gaap)
Waar denk je dat je zit?
www.phphulp.nl
www.phpxp.nl
www.jacqieline.com
www.phpfreakz.nl
Lees tutorials (tutorials van PHPHulp hier vind ik persoonlijk oe rhet algemeen minder. Die op PHPFreakz en Jacqieline zijn goed en duidelijk. Je snapt het zo. Tis vrij simpel.
[edit.1] Damnit ik ben echt verengelst
Waar denk je dat je zit?
www.phphulp.nl
www.phpxp.nl
www.jacqieline.com
www.phpfreakz.nl
Lees tutorials (tutorials van PHPHulp hier vind ik persoonlijk oe rhet algemeen minder. Die op PHPFreakz en Jacqieline zijn goed en duidelijk. Je snapt het zo. Tis vrij simpel.
[edit.1] Damnit ik ben echt verengelst
Gewijzigd op 04/04/2004 23:57:00 door Keys
Remco nvt
05/04/2004 13:43:00Waar the fuck vind je dan ergens hoe je MYSQL moet installeren en oproepen etc? En tabel moet invoegen ofzo?!!? VAaaaaaaaaaaag
Arend a
05/04/2004 22:45:00Bij mijn YCIGR site: www.google.com!
Echt MAAAGISCH!!
Je typed in:
php
mysql
howto
En je komt allemaal dingen die je eerder niets van wist te weten!
Echt MAAAGISCH!!
Je typed in:
php
mysql
howto
En je komt allemaal dingen die je eerder niets van wist te weten!