Hulp gevraagd bij php script
Ik heb hier al eens eerder een oproepje geplaatst voor hulp bij een script en ik heb daarop ook veel reacties gehad.
Met de geboden hulp ben ik een beetje aan het stoeien geweest maar ben niet veel verder gekomen omdat mijn kennis van php beperkt is.
Ik ben dus nu eigelijk op zoek naar iemand die mij hulp en uitvoering kan geven bij een goed beveiligings script en inlog systeem.
Omdat de website waar het om gaat (hopelijk) ook enige inkomsten gaat genereren, zit ik te denken aan iemand die daar in participeerd en dus ook volledige toegang krijgt.
Omdat ik denk dat diegene die dit wat lijkt over voldoende kennis beschikt heb ik eventueel nog een volgend klusje,waarbij het gaat kennis van database scripts.
Mail mij eventueel je tel.no. zodat ik contact kan opnemen.
gr jan
zit er nog een beloning aan verbonden of moeten we meer denken aan een pen en een stickerrr
Ik had zoals ik schreef al eens vaker een oproepje geplaatst en daar kwamen wel veel reacties op, echter werd er toen meer geschreven over de inhoud als over het script.
Zoals ik schreef denk ik aan participatie in de opbrengsten.
als je het wat lijkt mail dan even je tel.no. dan kan ik meer uitleg geven
gr jan
Ipv een telefoonnummer kan je het beter gewoon hier plaatsen, wellicht zijn er meer mensen die intresse hebben in een projectje, maar eerst even de kat uit de boom willen kijken (en wellicht zijn dat wel de beste lui die je nodig hebt).
koffie?
Java?
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk maar de vorige posting die ik hier eens had gedaan werden beantwoord met heel veel script verwijzingen maar zoals ik al schreef heb ik hulp nodig van iemand die het ook goed installeert (en eventueel ook beheerd) Niet dat ik geheimzinnig wil doen (het heeft niets te maken met adult of zo) Daarom denk ik aan participatie (zonder kosten) en verder wil ook over een 2de projectje praten
Gr jan
Dat is iets wat ikzelf een beetje vervelend vind, ook omdat het hier geen facaturen bank is. De mentaliteit die hier heerst is meer een soort van 'Maak een opzetje, dan helpen wij allemaal een handje mee'. iedereen is goed in een bepaald ding en dat maakt het zo leuk. Ook omdat wij daar allemaal wat van kunnen leren.
En eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk vreemd om gratis voor iemand te programmeren/tijd te investeren als iemand anders de credits en de cash krijgt ;).
Op bassis van 50% waarbij diegene voledige FTP
toegang krijgt op de server.
Ik wacht maar eens even af of zich iemand meld,
nogmaals belangrijk bij het eerste klusje is beveiliging en het daaraan gekoppelde inlog systeem.
Het tweede klusje wil ik gewoon betalen voor het scriptje en dat heeft te maken met communicatie en verficatie tussen 2 servers en de daarop volgende tekst plaatsingen op diverse websites.
Gr jan
Die inlog systemen heb ik kant en klaar liggen, maar jij wilt iemand die het echt voor je doet. En daar heb ik net geen zin in, maar evengoed succes wellicht heeft iemand er wel tijd voor.
Je zit dus tussen wal en schip, je wilt niet naar een webdesign bedrijf, omdat het teveel geld kost, maar je zoekt dus een "handige buurman". Maar het verschil is dus dat de buurman het uit liefde doet om dat het je buurman is, maar wonen niet naast je:P
Maar idd, vrijwel niemand maakt zomaar iets voor je omdat het misschien ooit iets terug kan brengen voor je, maar zolang daar geen zekerheid over is... tja
niet dat het uit liefde is, want ik doe wel een aanbod.
En voor het 2de scriptje schreef ik dat ik dat wil betalen.
Wat wel klopt is dat ik niet naar een webdesign bedrijf wil stappen omdat ik niet kan overzien of het eerste klusje uberhaupt wat opbrengt en is dus geen inschatting te maken wat het mag kosten.
Daarom participatie waarbij geen kosten zijn
Gr jan
Maar wel eisen, dat is een beetje een probleem :+
Ik ben in dergelijke aanbiedingen niet (meer) geinteresseerd domweg omdat het mij veel tijd en liefde kost en mij niets dan ergenis brengt om nog maar te zwijgen dat in de gevallen die ik ken niet eens een dank je wel ervan af kon...
We zullen het met houden op typisch nederlands
Gr jan
Edit:
Jan, het is een forum... als ik hier met Lissy wil praten over het ontvoeren van tuinkabouters of het weer op de noordpool dan doe ik dat ;)
Gewijzigd op 07/03/2006 16:05:00 door Arjan Kapteijn
spreekt niet echt aan.
als je je condities gewoon neerzet plus wat het is wat het wordt en hoe je het wil aanpakken, is het een stuk duidelijker. dit vage gewauwel hou ik nie zo van
Jan:
Hoi en al vast bedankt voor het lezen van deze oproep.
Ik heb hier al eens eerder een oproepje geplaatst voor hulp bij een script en ik heb daarop ook veel reacties gehad.
Met de geboden hulp ben ik een beetje aan het stoeien geweest maar ben niet veel verder gekomen omdat mijn kennis van php beperkt is.
Ik ben dus nu eigelijk op zoek naar iemand die mij hulp en uitvoering kan geven bij een goed beveiligings script en inlog systeem.
Omdat de website waar het om gaat (hopelijk) ook enige inkomsten gaat genereren, zit ik te denken aan iemand die daar in participeerd en dus ook volledige toegang krijgt.
Omdat ik denk dat diegene die dit wat lijkt over voldoende kennis beschikt heb ik eventueel nog een volgend klusje,waarbij het gaat kennis van database scripts.
gr jan
gr jan
Lijkt misschien een goede idee maar als het niets wordt heb ik ik wel 500 uur er in gestoken en krijg ik geen cent terug... Dan verlies ik toch veel geld...