Hulp gevraagd bij phpscripts.
Ik wil layout van mijn site veranderen, nu ben ik niet zo een php / script expert, nu zoek ik iemand die mij zou kunnen helpen, layout heb ik wel, alleen zouden de php scripts overgeplaatst moeten worden, of iemand die mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik dat het beste kan doen, je kan mij toevoegen op msn [email protected]
Mvg.
Alvast bedankt Jordy
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jordy
Leg eens wat meer in detail uit over wat je nu wilt... overplaatsen? Wat moet waarvandaar waar naartoe?
Arjan:
Leg eens wat meer in detail uit over wat je nu wilt... overplaatsen? Wat moet waarvandaar waar naartoe?
De scripts die nu op www.crazyblog.nl staan, overplaatsen naar een nieuwe layout (die ik al heb)
We zijn hier een forum dus hier kunnen je vragen...
Kan je even aangeven om hoeveel pagina's/scripts het gaat?
Het ziet er namelijk uit als een standaard pakket.
Arjan:
Volgens mij is het niet een kwestie van het script inbouwen in een layout, maar juist andersom. Het script zo dusdanig verbouwen/aanpassen dat het een andere layout heeft.
Het is gewoon een pakket wat ik gedownload heb, alleen de layout staat me niet aan, en verder ken ik niet echt heel veel van php, daarom zoek ik dus iemand die me kan helpen, of gewoon tips geeft enzo waar ik moet beginnen en wat ik moet doen en op letten enz...
J.
wij willen je allemaal graag helpen (phphulp.nl , clue is in the title) maar tmoet wel van 2 kanten komen, wij hadden altijd een hele grote glazen bol met zn allen, maar erik heeft die uit zn kladden laten flikkeren en nu kunnen we niet meer vooraf zien wat iemand bedoeld :o
het probleem is dus ik kan niet scripten ofzo, dus ik moet iemand hebben die mij kan helpen om het over te zetten???
Geef eens een link naar je nieuwe design?
ik denk dat het niet heel lastig is om dit te veranderen maar wel veel werk is.
(btw check je interne bericht ff)
wes:
wij hadden altijd een hele grote glazen bol met zn allen, maar erik heeft die uit zn kladden laten flikkeren en nu kunnen we niet meer vooraf zien wat iemand bedoeld :o
Hahaha, lol......