Hulp gevraagd omtrend virtuemart
Ik heb namelijk een broodjeszaak in Gent,België en ben zelf bezig met de opbouw van mijn online website en webshop.
Heb enkel basiskennis van het gebruik van joomla en Virtuemart.
Nu alles werkt goed maar zou 2 aanpassingen moeten hebben op mijn webwinkel.
1. mijn broodjes online hebben opties vb.
broodje kip
opties:
-BROODJE--wit,bruin,fitness
-VERWIJDER--sla,tomaat,saus
enz.
Nu wanneer men een broodje toevoegd aan de cart dan toont hij ook de opties.
De bedoeling zou zijn dat er bvb standaard bij de opties "geen" staat en dat hij alles waarbij "geen" staat, niet toont bij de checkout en mails.
Dus wanneer men een broodje kip besteld en geen opties kiest dat hij enkel op de checkout en mail broodje kip zet.
De reden is omdat het anders een slordige boel wordt om er aan uit te komen wegens te veel opties.
2. Iets moeilijker sms inbrengen
Ik heb namelijk contact gehad met sms-tools.be en ze hebben namelijk een link die werkt met POST en dan sms verstuurd.
De bedoeling zou zijn dat er ENKEL in mijn mail van de bestelling 3 sms knoppen zijn.
-sms bestelling "uw bestelling werd aanvaard"
-sms bestelling is klaar "uw bestelling is klaar"
-sms annulering "uw bestelling is geannuleerd"
Misschien ook naast de titels van de broodjes op de mail 1 knop - "er is geen TITEL_PRODUCT meer"
Deze link kan geleverd worden.
Ik zoek namelijk iemand die dit natuurlijk tegen betaling zou kunnen doen.
Deze persoon krijgt mijn tel. contact gegevens omtrend het bespreken van het tarief.
Indien de bestanden gemaakt zijn en kan aangetoond worden bv online verstuur ik de betaling met paypal of overschrijving en ontvang ik de bestanden.
Met vriendelijke groet
Dias Steve
[email protected]
Post hoort bij Vacatures.
dank
Gelieve deze post te verwijden AUB