Hulp gezocht bij PHP (betaald)
Ik ben op zoek naar iemand die mij tegen betaling kan helpen met php & mysql.
Allereerst is het de bedoeling dat ik een beetje wegwijs raak met php,
vervolgens wil ik php gaan gebruiken voor;
- gemakkelijk up-to-date houden van website's
- login-pagina's
- simpele zoek functie
- contact formulieren
- bestaande scritps aanpassen en gebruiken
Graag reactie met een portfolio naar [email protected]
Regio: winterswijk, groenlo, lichtenvoorde
Alles wat je wilt kun je vinden en wat je niet snapt kun je hier op het forum vragen :)
Jah hier op deze site staan veel tutorials, op phpfreakz.nl ook veel en op sitemasters.be ook. En verder kan je het beste nog op google zoeken
alles wat je nu opnoemt is zo in elkaar gezet en is niet al te veel werk.
is het de bedoeling dat je het zelf schrijft met hulp of moet een ander het schrijven en moet jij weten hoe het werkt?
als je het namelijk zelf wil gaan schrijven dan zou ik gewoon eerst een paar php tutorials gaan lezen
alle functies die je hebt opgenoemd zijn namelijk ook voor de beginners prima te doen, en als je ze af hebt of vragen hebt dan help ik je wel even om ze te verbeteren en af te maken
voor beginners,
Groeten
php4 zonder stress
Ze zijn ook te vinden onder het kopje boeken van deze site
Quote:
basiscursus php 4.2
Basiscursus Php4.2 is een Super boek! hij ligt nu letterlijk voor mijn neus, omdat ik ook sinds 4 dagen actief aan het leren ben. ik kan nu al een goede database connectie maken in 5 dagen.
boek info:
Academic Service
PHP 4.2
door; Peter Kassenaar
ISBN 90.395.1954.4
Suc6 ermee!
1. verbinden: mysql_connect(server,gebruikersnaam,wachtwoord)
2. database kiezen: mysql_select_db(databasenaam);
3. query sturen: mysql_query();
databaseconnectie klaar :)
Ikzelf heb beide boeken aangeschaft, want in beide staat iets wat in de ander weer niet staat.
En bovendien heb je voor "Basiscursus PHP" wel het internet nodig, omdat ernaar verwezen wordt.
Is lastig als je dus geen internet hebt (wat ik dus een tijdje niet had...)
Succes,
JOHN
Hij vraagt of iemand is die tegen betaling hem kan helpen. Ik zit hier op stage dacht dat er wel mensen waren die ook wat van php afwisten nu moet ik alles zelf doen. Is wel zo dat het snel werkt maar de beginselen is wel makkelijk als je snel antwoord krijgt dus een programmeur naast je dan heb je de basis snel onder de knie de rest moet je altijd zelf doen maar het koste me weken voordat ik echt iets had....
idem dito p.v.denzel