Hulp gezocht bij PHP (betaald)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

26/02/2004 14:59:00
Quote Anchor link
Dag,

Ik ben op zoek naar iemand die mij tegen betaling kan helpen met php & mysql.

Allereerst is het de bedoeling dat ik een beetje wegwijs raak met php,
vervolgens wil ik php gaan gebruiken voor;

- gemakkelijk up-to-date houden van website's
- login-pagina's
- simpele zoek functie
- contact formulieren
- bestaande scritps aanpassen en gebruiken

Graag reactie met een portfolio naar [email protected]

Regio: winterswijk, groenlo, lichtenvoorde

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 21:30:28

Mitch X

Mitch X

26/02/2004 15:01:00
Quote Anchor link
Waarom tegen betaling leren als je hier een hele site met tutorials hebt?
Alles wat je wilt kun je vinden en wat je niet snapt kun je hier op het forum vragen :)

Remco nvt

Remco nvt

26/02/2004 15:05:00
Quote Anchor link
Jah hier op deze site staan veel tutorials, op phpfreakz.nl ook veel en op sitemasters.be ook. En verder kan je het beste nog op google zoeken

Rick

Rick

26/02/2004 15:06:00
Quote Anchor link
ik wil je best helpen maar ik heb niet veel tijd, als je ergens problemen mee hebt wil ik altijd helpen (ook onbetaald)
alles wat je nu opnoemt is zo in elkaar gezet en is niet al te veel werk.
is het de bedoeling dat je het zelf schrijft met hulp of moet een ander het schrijven en moet jij weten hoe het werkt?
als je het namelijk zelf wil gaan schrijven dan zou ik gewoon eerst een paar php tutorials gaan lezen

alle functies die je hebt opgenoemd zijn namelijk ook voor de beginners prima te doen, en als je ze af hebt of vragen hebt dan help ik je wel even om ze te verbeteren en af te maken

27/02/2004 11:45:00
Quote Anchor link
Weet iemand nog een goed boek dan?
voor beginners,

Groeten

Marien xD

Marien xD

27/02/2004 14:26:00
Quote Anchor link
basiscursus php 4.2
php4 zonder stress

Ze zijn ook te vinden onder het kopje boeken van deze site

04/03/2004 15:54:00
Quote Anchor link
Quote:
basiscursus php 4.2

Basiscursus Php4.2 is een Super boek! hij ligt nu letterlijk voor mijn neus, omdat ik ook sinds 4 dagen actief aan het leren ben. ik kan nu al een goede database connectie maken in 5 dagen.

boek info:

Academic Service
PHP 4.2
door; Peter Kassenaar
ISBN 90.395.1954.4

Suc6 ermee!

Rick

Rick

04/03/2004 16:39:00
Quote Anchor link
databaseconnectie in 1 minuut

1. verbinden: mysql_connect(server,gebruikersnaam,wachtwoord)
2. database kiezen: mysql_select_db(databasenaam);
3. query sturen: mysql_query();

databaseconnectie klaar :)

John de Boer

John de Boer

31/05/2004 00:43:00
Quote Anchor link
Ik vind "MySQL/PHP database applicaties" wel een goed boek, hij is uitgebreider dan "Basiscursus PHP" en er staan praktische voorbeelden in.
Ikzelf heb beide boeken aangeschaft, want in beide staat iets wat in de ander weer niet staat.
En bovendien heb je voor "Basiscursus PHP" wel het internet nodig, omdat ernaar verwezen wordt.
Is lastig als je dus geen internet hebt (wat ik dus een tijdje niet had...)

Succes,

JOHN

P.v.Denzel

P.v.Denzel

04/06/2004 10:51:00
Quote Anchor link
Hij vraagt of iemand is die tegen betaling hem kan helpen. Ik zit hier op stage dacht dat er wel mensen waren die ook wat van php afwisten nu moet ik alles zelf doen. Is wel zo dat het snel werkt maar de beginselen is wel makkelijk als je snel antwoord krijgt dus een programmeur naast je dan heb je de basis snel onder de knie de rest moet je altijd zelf doen maar het koste me weken voordat ik echt iets had....

04/06/2004 16:01:00
Quote Anchor link
idem dito p.v.denzel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.