Hulp gezocht bij thinkquest website, basischool
Ik ben 11 jaar en ik wil meedoen met thinkquest in de categorië basischool. me broer is de hoofdcoach (hij is 22) en ik zit in het team. maar om mee te doen moet de team uit 2 kinderen bestaan. Ik ken niemand die op de basischool zit en goed kan programmeren. Daarom post ik hier ik hoop dat iemand met mij de website zou willen bouwen.
De voorwaarden zijn:
je moet html heel goed kunnen. en een programma als flash en photoshop enzo. Je moet ook zeker 1 van de volgende programmeertalen kunnen:
css
javascript
java
php
verder is er echt niks nodig. Denk please niet dat ik een debiel en ik hier zit op te scheppen maar ik kan all deze dingen echt (java/php een beetje)
Misschien ook nog op de basisschool?
jah dat moet ook natuurlijk :P
Je begrijpt het verkeerd Jaap. je moet kennis hebben van één van die dingen niet allemaal natuurlijk man. je moet zeker een handige programma voor sites kunnen en html. meer niet. Het onderwerp word iets met programmeren.
Ik heb er toch niets aan. De middelbare school ben ik al ontgroeid ;)
Jah, oke maar bijna niemand is elf en kan all die dingen :P en als er elfjarige mensen dit lezen dan voegen of mailen ze mij niet omdat ze niet aan de eisen voldoen die jij zei lees het volgende keer maar beter.
Ik herinner me je reacties nog op het nieuwsbericht over Firefox... Toen was je wel stoer, en maar ruzie zoeken, en nu zouden wij je moeten helpen? Héhéhé ...
Veel succes :)
Edit: Typo's
Gewijzigd op 05/12/2004 16:18:00 door Alfred -
Tsja, dan zijn we snel klaar ;)
Ennuh, jij kent alles wat je daar zegt?
Heb je geen leven :+
Mitch:
Ow hij is die rukeend ^^
Ik kan PHP :D
nee ik kan echt php en echt java mischien iets wat jullie niet kunnen?
En Mitch jij komt dichter in de buurt van een rukeend dan ik jij hebt die baby konijntje als avatar, als jij gaat schelden kan ik het ook.
shadow:
shadow:
En Mitch jij komt dichter in de buurt van een rukeend dan ik jij hebt die baby konijntje als avatar, als jij gaat schelden kan ik het ook.
Nu kan je het zeker vergeten dat hier iemand moeite in je gaat steken... Of mss een ouderdomsgenootje die op het zelfde niveau zit :)
Later zal je hem wel snappen :)
Quote:
LoL!
Tuurlijk.