Hulp gezocht bij thinkquest website, basischool

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

05/12/2004 15:02:00
Quote Anchor link
Oké. ga dus asjeblieft mij niet zitten uitlachen.

Ik ben 11 jaar en ik wil meedoen met thinkquest in de categorië basischool. me broer is de hoofdcoach (hij is 22) en ik zit in het team. maar om mee te doen moet de team uit 2 kinderen bestaan. Ik ken niemand die op de basischool zit en goed kan programmeren. Daarom post ik hier ik hoop dat iemand met mij de website zou willen bouwen.

De voorwaarden zijn:

je moet html heel goed kunnen. en een programma als flash en photoshop enzo. Je moet ook zeker 1 van de volgende programmeertalen kunnen:

css
javascript
java
php

verder is er echt niks nodig. Denk please niet dat ik een debiel en ik hier zit op te scheppen maar ik kan all deze dingen echt (java/php een beetje)
Gewijzigd op 05/12/2004 17:42:00 door

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:44:54

05/12/2004 15:03:00
Quote Anchor link
Als iemand interrese heeft, mail dan naar: [email protected]

Eris -

Eris -

05/12/2004 15:10:00
Quote Anchor link
Wat zijn de eisen naast kennis van css, javascript, java en php

Misschien ook nog op de basisschool?

05/12/2004 15:10:00
Quote Anchor link
jah dat moet ook natuurlijk :P

05/12/2004 15:56:00
Quote Anchor link
Je begrijpt het verkeerd Jaap. je moet kennis hebben van één van die dingen niet allemaal natuurlijk man. je moet zeker een handige programma voor sites kunnen en html. meer niet. Het onderwerp word iets met programmeren.

Eris -

Eris -

05/12/2004 15:57:00
Quote Anchor link
Ik heb er toch niets aan. De middelbare school ben ik al ontgroeid ;)

05/12/2004 16:10:00
Quote Anchor link
Jah, oke maar bijna niemand is elf en kan all die dingen :P en als er elfjarige mensen dit lezen dan voegen of mailen ze mij niet omdat ze niet aan de eisen voldoen die jij zei lees het volgende keer maar beter.

Alfred -

Alfred -

05/12/2004 16:18:00
Quote Anchor link
Rafael wijst naar Shadow Rulez en lacht!

Ik herinner me je reacties nog op het nieuwsbericht over Firefox... Toen was je wel stoer, en maar ruzie zoeken, en nu zouden wij je moeten helpen? Héhéhé ...

Veel succes :)

Edit: Typo's
Gewijzigd op 05/12/2004 16:18:00 door Alfred -

Mitch X

Mitch X

05/12/2004 16:28:00
Quote Anchor link
Ow hij is die rukeend ^^
Tsja, dan zijn we snel klaar ;)

Ennuh, jij kent alles wat je daar zegt?
Heb je geen leven :+

Alfred -

Alfred -

05/12/2004 16:31:00
Quote Anchor link
Mitch:
Ow hij is die rukeend ^^
Tsja, dan zijn we snel klaar ;)

Ennuh, jij kent alles wat je daar zegt?
Heb je geen leven :+

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo "Hello World!";
?>

Ik kan PHP :D

05/12/2004 16:40:00
Quote Anchor link
nee ik kan echt php en echt java mischien iets wat jullie niet kunnen?

05/12/2004 16:54:00
Quote Anchor link
En Mitch jij komt dichter in de buurt van een rukeend dan ik jij hebt die baby konijntje als avatar, als jij gaat schelden kan ik het ook.

Alfred -

Alfred -

05/12/2004 17:35:00
Quote Anchor link
shadow:

shadow:
En Mitch jij komt dichter in de buurt van een rukeend dan ik jij hebt die baby konijntje als avatar, als jij gaat schelden kan ik het ook.

Nu kan je het zeker vergeten dat hier iemand moeite in je gaat steken... Of mss een ouderdomsgenootje die op het zelfde niveau zit :)

Mitch X

Mitch X

05/12/2004 17:42:00
Quote Anchor link
Haha jij bent te jong voor het konijntje jochie.
Later zal je hem wel snappen :)

Quote:

LoL!
Tuurlijk.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.