Hulp gezocht!!! / Help Wanted!!
en door muziek liefhebbers.
Hou jij van muziek en ben jij een php/internet freak (m/v) dan wil ik je vragen om jou hulp.
Waar ben ik naar op zoek?:
Mensen die verstand hebben van PHP, MySql, AJAX, Webdesign en Content Management Systemen
Ik zoek 1 of 2 mensen die veel ervaring hebben met het creeren van druk bezochte websites.
Heb jij dus ook veel met muziek en lijkt het je leuk om mij in je vrije tijd te helpen met het realiseren van dit project stuur dan even
een email naar [email protected] en vertel hierin wat over jezelf, van wat voor muziek je houd, wat kan je allemaal qua webdesign en
eventueel een link naar een website die je zelf hebt gemaakt.
Zodra ik een mail van je heb gekregen maken we een afspraak en zal ik je uitleggen wat precies de bedoeling is.
Let wel op.. Aangezien het een prive project is heb ik geen mogelijkheid om mensen een vergoeding te geven voor zijn/haar bijdrage aan het project.
Ik hoop op een paar leuke reacties.
I would like to make my dream come true by creating my music website for real. The only thing is I don't have the knoledge to do it. The goal of my idea is
to create a website for and by people who love music. So if you like music and your a php freak (m/f) then I'm asking your help in this.
What am I looking for?:
People who know php, mysql, AJAX, webdesign and content management systems.
I'm also looking for one or two persons who have experiance with creating large websites with a high amount of visitors.
So if you enjoy music and you have time to help me create the website in your spare time then send me an email at [email protected] and tell me something
about yourself, what kind of music do you like, what your skills are and maybe a link to websites you have created.
Play attention. This is a private project. So it is not possible for me to pay you for the work your doing.
I hope I get some nice reactions.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andre
is het thuis of op locatie en is er een leeftijdsgrens?
PHP:
misschien nog even 2 extra vragen:
Het is thuis werk. Je hebt wel de mogelijkheid om op onze test server te werken.
Er zit geen minimum leeftijd aan vast, maar er wordt wel gekeken naar wat je ervaring is. Het is dus wel een vereiste dat je een portfolio kan laten zien.
Even: zijn de eisen niet wat hoog voor een vrijwilliger? Ik zou al blij zijn als je iemand hebt die alleen PHP kan, bijvoorbeeld. Maarja...
Ik heb al een aantal vrijwilligers met veel kennis en die het gewoon leuk vinden om in hun vrijetijd te helpen met het opzetten en onderhouden van de website. Ik mis op dit moment alleen iemand als webdeveloper.
zijn daar nog speciale eisen voor??
sorry dat ik ut vraag maar ik weet ut egt niet :$
Als ik het fout heb mijn excusses, maar volgens mij is dat een beetje de definiering hiervan.
Wat is de site ervan dan ?
maar ik zie het wel zitten zon avond baandje voor zon site:)
Ik ben er best wel voor in om mee te helpen, verwacht niet super veel van mij en als ik er nog een klein beetje mee mag verdienen doe ik helemaal meej.
Arjan:
...en als ik er nog een klein beetje mee mag verdienen ....
Vrijwilliger