Hulp gezocht met het maken van een site
Erkan
11/03/2005 21:04:00Hey, ik probeer al een tijdje een reality site te maken waarop mensen moeten aanmelden, en dan een bedrijf kunnen beginnen/bij een bedrijf werken en ook geld investeren bij de beurs (nep) en dan dat de beurs per dag steigt of daalt, maar het lukt niet echt.
Heeft iemand misschien hier verstand van en heeft tijd om mij te helpen, reageer a.u.b. op deze bericht.
Alvast Bedankt,
Erkan
Heeft iemand misschien hier verstand van en heeft tijd om mij te helpen, reageer a.u.b. op deze bericht.
Alvast Bedankt,
Erkan
PHP hulp
13/01/2025 08:43:45Arend a
12/03/2005 10:57:00Beste Erkan, dat is geen kattenpis. Er zijn vele threads geweest over online games, en dat is eigenlijk wat jij ook wil. Zowel op het gebied van mysql en php zal je flink de diepte in moeten gaan om iets dergelijks van de grond te krijgen.
Je vraag is redelijk algemeen, en dat is ook de reden dat je weinig respons krijgt: ik kan hier wel 3 pagina's uitweidden over hoe je het in theorie zou kunnen aanpakken, maar dat wil niet zeggen dat je dr iets aan hebt :)
Je vraag is redelijk algemeen, en dat is ook de reden dat je weinig respons krijgt: ik kan hier wel 3 pagina's uitweidden over hoe je het in theorie zou kunnen aanpakken, maar dat wil niet zeggen dat je dr iets aan hebt :)
Elwin - Fratsloos
12/03/2005 11:21:00Arend:
Is een optie, maar ik denk er meer aan dat je op vrijdagavond niet zulke vragen moet stellen.. ;)Je vraag is redelijk algemeen, en dat is ook de reden dat je weinig respons krijgt:
Elwin
tineau
04/04/2005 10:44:00Thomas M
04/04/2005 11:34:00Erkan:
Hey, ik probeer al een tijdje een reality site te maken waarop mensen moeten aanmelden, en dan een bedrijf kunnen beginnen/bij een bedrijf werken en ook geld investeren bij de beurs (nep) en dan dat de beurs per dag steigt of daalt, maar het lukt niet echt.
Alvast Bedankt,
Erkan
Alvast Bedankt,
Erkan
Ik denk ook niet dat als er mensen willen helpen, ze het gratis doen. Dit kost namelijk nogal wat tijd en inspanning.
Ik zou zelf wel mee willen helpen maar dus niet voor niks. :)