Hulp gezocht voor webshop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Donderse

Donderse

06/11/2007 20:12:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal ik wil voor iemand een webwinkel maken waarbij de bestelling naar de eigenaar wordt gemaild en de klant een mail krijgt waarin het bedrag wat hij/zij moet betalen komt te staan en ook het rekening nummer waarop dit gestort mag worden!

Nu weet ik wel hoe ik een webwinkel script moet maken maar dit gedeelte met mailen weet ik niet hoe ik dat aanpak wie kan me helpen alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 03:01:55

Frank -

Frank -

06/11/2007 20:17:00
Quote Anchor link
Toen ik het topic las, wilde ik direct een linkje geven naar Swift Mailer. Omdat je die link al hebt, evenals vele voorbeelden en verwijzingen naar de handleiding, lijkt me dat niet zo veel toevoegen aan het topic.

Dus maar weer eens de vraag: Wat snap je niet aan Swift Mailer? Waar ontbreekt er iets in de handleiding en waarom ga je niet even een uurtje prutsen om zo uit te vinden hoe deze email classe werkt.

Donderse

Donderse

06/11/2007 20:24:00
Quote Anchor link
Nou ik heb inmiddels ontdekt hoe ik dat script kon gebruiken voor een contact formulier maar dit is weer wat ingewikkelder lijkt mij!
Ik weet niet welke functies ik daarvan moet gebruiken voor een webwinkel script dus vandaar deze vraag

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/11/2007 20:28:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je gewoon content in een mailtje stopt wat vervolgens verstuurd word, en of die content nou afkomstig is uit een array met een winkelwagentje, een database of van mijn part een paar fotos zal niet zo verschillen.

Een contact formulier is dus niet anders/ingewikkelder dan een webwinkel...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.