hulp gezocht
@ Jolanda : ik heb met de hakken over de sloot de kleuterschool afgemaakt en moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik reeds toen al aan het spijbelen was van de SaskiaSchool (de kleuterschool). Toen ik naar de JeroenSchool (basisschool) ging ik meer van de gang en principalkamertje heb gezien dan van de lesstof en inderdaad moet ik hiervoor nu de tol/prijs betalen...........
zijn vriminals medemensen dan?
Valid cron time values are the numbers indicated and *.
You can specifiy exact times using commas to separate them. eg: 1,2,3 (minutes 1,2 and 3)
You can specify spans using a dash. eg: 5-7 (minutes 5 to 7)
You can specify intervals using a star and a forward slash. eg: */2 (every 2nd minute)
You can combine them to create a more precise schedule. eg: 1,5,11-15,30-59/2 (minutes 1, 5, 11 to 15 and every 2nd minute between 30 and 59)
Note that there are no spaces
jolanda schreef op 23.10.2006 15:49:
bedankt voor jullie lieve reacties, blijkbaar zijn er hier ook leden die de kleuterschool wel af hebben gemaakt.
als ik op een site kom die phphulp heet dan lijkt het me dat ik hulp nodig heb maar omdat je toevallig een vraag verkeerd formuleerd of je in hun ogen een domme/verkeerde vraag stelt vinden ze blijbaar dat ze het recht hebben om iemand zo te behandelen.
ik kom hier alleen nog om deze discussie te volgen mijn vragen stel ik wel op een andere site waar ik wel normaal behandeld word en niet door pubertjes die zichzelf heel wat vinden maar s nachts nog hun pampertje nodig hebben.
als ik op een site kom die phphulp heet dan lijkt het me dat ik hulp nodig heb maar omdat je toevallig een vraag verkeerd formuleerd of je in hun ogen een domme/verkeerde vraag stelt vinden ze blijbaar dat ze het recht hebben om iemand zo te behandelen.
ik kom hier alleen nog om deze discussie te volgen mijn vragen stel ik wel op een andere site waar ik wel normaal behandeld word en niet door pubertjes die zichzelf heel wat vinden maar s nachts nog hun pampertje nodig hebben.
Ten eerste vallen we jou niet persoonlijk aan, maar de meeste van ons, phphulpers, krijgen heel vaak van dit soort rare topic titels en van dit soort rare vragen. Wat dus inhoud: geen voorbeeld code geen goede topic titel. Volgens mij heb je met het aanmaken van het topic niet goed gekeken naar wat moest. (zorg voor een goede topic titel etc. etc.).
Daarnaast dat jij geen php kan á la, maar dan heb je jezelf aan te passen, omdat je de kennis van andere wilt gebruiken. Als jij dat niet wilt, helaas, maar dan krijg je zulke antwoorden en geen antwoord op je vraag...
Dit heeft totaal niks met respect te maken en dat wij onze kleuterschool niet hebben afgemaakt tsja... helaas, maar wij kunnen wel PHP en jij niet...
NU JIJ WEER!
---
Edit:
Moet dat nou weer? Dat vind ik triester dan een raar geformuleerde vraag stellen!
wout:
zijn vrimininals medemensen dan
Moet dat nou weer? Dat vind ik triester dan een raar geformuleerde vraag stellen!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jason de Ridder
ik durf het bijna niet te zeggen maaruh
iedereen, gedraag je een beetje!
Ik ben het er mee eens dat de vraag niet al te duidelijk is gesteld, maar voor iemand die (bijna) geen kennis heeft van PHP, is dat te begrijpen. Denk je eens in dat je een gerichte vraag moet stellen over iets waar je niets van af weet (en waar met google ook niet 1,2,3 een antwoord op te vinden is) -> Hoe stel je dan een gerichte vraag?
Precies: NIET!
Het is van onze kant (ik geef eerlijk toe dat ik dat ook niet altijd doe en dat ik me er ook wel eens aan erger) en met onze uitgebreide PHP kennis dan prima mogelijk om gerichte wedervragen te stellen, als blijkt dat iemand niet weet hoe of wat hij of zij moet vragen, of voor probleem heeft.
En voor een volgende keer is 1 persoon die aangeeft (dan wel op een nette/ vriendelijke manier) wel genoeg denk ik!
Edit:
wil je dus dat hij op alle hele uren uitgevoerd wordt, dan moet je 0-23 hebben. Is dat zo?
wil je dus dat hij op alle hele uren uitgevoerd wordt, dan moet je 0-23 hebben. Is dat zo?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
Dit forum is op zich fantastisch en heel vriendelijk. Ik wwet ook niet wat de andere leden vandaag mankeert, zal het weer wel zijn.
Cronjob elk heel uur uitvoeren.
0 * * * * commando
jolanda schreef op 23.10.2006 15:59:
idd om criminalshulp ben ik keurig geholpen,omdat ik er niet veel verstand van had, en dit ook maar probeer om iemand te helpen.maar met wat respect voor je medemens kom je een heel eind.
Hieruit concludeer ik dat het is opgelost jongens, dus ik denk niet dat ze verder nog hulp nodig heeft.
Edit:
@SanThe: Ik denk dat het is omdat het vakantie is :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
ik weet niet of ze heel toevallig dit forum bedoeld, maar ook daar wordt ze niet echt hartelijk ontvangen
http://www.sitemasters.be/?pagina=forum/index&ond=reply&cat=1&id=17528
[/OFFTOPIC]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden