Hulp gezocht.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »
Chris

Chris

09/04/2007 10:54:00
Quote Anchor link
Enige tijd geleden heb ik een vraag en aanbod script gekocht., zie www.mijnspeurder.nl Deze website is nu ongeveer een week of vier online. Het blijkt dat sommigen mensen geen advertenties kunnen plaatsen omdat de link “plaats advertentie” niet in de persoonlijke pagina verschijnt na aanmelding.

Dit heeft waarschijnlijk te maken met de software op de computer van de adverteerder. Is er iemand die mij hiermee kan helpen. Natuurlijk hoeft dat niet voor niets en ik hoor graag of er een oplossing voor is en wat de kosten zijn.

Dit staat er in het admin maar bood tot nu toe geen oplossing; Misschien doe ik hier iets fout.

Problems posting ad for some users?
Some programs for blocking ads cause the image with "Add new ad to this category" not to show. If this causes problems on your site, first update yor language file (change the link text if the word "ad" causes a problem). If that doesn't work, check this box and a textual link will be shown instead. You might have to do both things mentioned here.

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 04:41:45

Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

09/04/2007 10:58:00
Quote Anchor link
Als het aan de software op de computer ligt, is het waarschijnlijk een reclame-blok. (Sowieso ben ik van mening dat die dingen onzin zijn..) Als je de zin nu eens aanpast naar "Bied iets aan" of dergelijk? De reclameblok heeft dan geen redenen om die tekst te blokkeren.

Bovenstaand is gewoon een vertaling van de admin... Als dat niet werkt zal iemand je code moeten nakijken. :)

Chris

Chris

09/04/2007 11:02:00
Quote Anchor link
Beste Jeroen ik heb de zin plaats advertetie veranderd in plaats speurder. Dit heeft geen enkel effect gehad maar het kan zijn dat ik het niet op juiste manier heb gedaan.

Iemand die zig aanmeld krijgt een persoonlijke pagina met allerlei mogelijkheden en alleen de link plaats advertentie ontbreekt.

Menno

menno

09/04/2007 11:46:00
Quote Anchor link
dan zou je even het script na moeten kijken.
dan zit daar de fout in.
van wie heb je dit script gekocht? misschien dat hij/zij weet wat er mis is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door menno

Jason de Ridder

Jason de Ridder

09/04/2007 11:47:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk heeft het te maken, zoals je al zei, met software (ad-blocker, firewall) client-side.
Je kan natuurlijk niet verwachten dat mensen hun firewall uitzetten om jouw site te bezoeken.
Waarschijnlijk zit er in de opbouw van de code iets (iframe, een onclick popup of whatever) wat veranderd moet worden...
Een structuur verandering. Ik ben verder neit geintereseert, maar dan kan je het misschien wat verder specificeren als je een volgende vacature plaatst!

succes!

Chris

Chris

09/04/2007 12:42:00
Quote Anchor link
Natuurlijk hoeft niemand een firewall uit te schakelen en zit daar ook het probleem niet. Ik zelf gebruik ook een firewall en ondervindt deze problemen niet.

Het gaat niet om een script fout Het admin geeft al aan dat dit zou kunnen gebeuren bij sommigen adverteerders. Dat is ook de reden van deze vacature. Ik was op zoek naar iemand die mij hiermee wilt helpen. Dat is alles.

Ik vraag me dan ook af wat voor zin het heeft te reageren op deze vacature als je schrijft dat je verder niet geintresseerd bent. Of ontgaat mij iets.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/04/2007 12:47:00
Quote Anchor link
Chris schreef op 09.04.2007 12:42:
Natuurlijk hoeft niemand een firewall uit te schakelen en zit daar ook het probleem niet. Ik zelf gebruik ook een firewall en ondervindt deze problemen niet.

Dat hoeft nog niet alles te zeggen. De ene firewall is de andere niet. Maar zeer waarschijnlijk moet je inderdaad zijn bij degene die het script gemaakt heeft.

Chris

Chris

09/04/2007 12:57:00
Quote Anchor link
Waarom ik denk dat de firewall het probleem niet is komt door het volgende; Een adverteerder benaderde mij met het volgende probleem. Via mijn ene computer kan ik wel advertenties plaatsen maar via mijn adere computer niet.

Ik heb verder geen ervaring met PHP en ben begonnen met een cursus om wat kennis op te doen. Ik was naar iemand op zoek die eens naar dit probleem wilde kijken. De website begint goed te draaien en ik vindt het jammer als niet iedereen hiervan gebruik kan maken.

Frank -

Frank -

09/04/2007 13:01:00
Quote Anchor link
Quote:
Het gaat niet om een script fout Het admin geeft al aan dat dit zou kunnen gebeuren bij sommigen adverteerders.
Leg eens uit waaróm dit zou kunnen gebeuren.

Ik kan mij niet voorstellen dat een html-pagina in de ene browser de link wél wordt weergegeven en in de andere browser niet. Dat kan eigenlijk alleen maar met javascript te maken hebben of cookies (mbt inloggen). En dat zou imho een blunder van de eerste orde zijn. <a href="jouwpagina.php">Link</a> wordt bij mijn weten echt in iedere browser weergegeven, maak je daar geen zorgen over.

Lijkt mij een fout in het systeem en ik zou garantie eisen met dit soort blunders.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -

Chris

Chris

09/04/2007 13:23:00
Quote Anchor link
Het probleem zit waarschijnlijk in een blokkade die sommigen programma's opwerpen als het woord ads op een bepaalde manier voorkomt.

"Plaats advertentie" Staat nu "Plaats Speurder"; wordt niet weergegeven in de persoonlijke pagina maar
"Verander advertentie" weer wel het komt ongeveer bij 25% van de gebruiker voor.

Ik heb een persoonlijk pagina aangemaakt daar kun je kijken login met [email protected] wachtwoord: testnu

Bij sommigen verschijnt de link plaats Speurder dus niet en de rest wel.

- SanThe -

- SanThe -

09/04/2007 13:33:00
Quote Anchor link
Hier verschijnt 'plaats Speurder' gewoon.

Frank -

Frank -

09/04/2007 13:35:00
Quote Anchor link
Dit is wat Tidy zegt over de html-code:
Too many errors. Not all warnings/errors were shown.
38 errors / 384 warnings

Tip: ga de boel eens valideren en in elk geval de errors oplossen. De warnings komen dan later wel...

Persoonlijke mening: heel slecht gescript, de html-code stamt uit begin jaren '90. Lijkt echt nergens op!

Chris

Chris

09/04/2007 13:45:00
Quote Anchor link
Ik ben nog niet zover dat ik dit probleem zelf kan oplossen. En ben dus op zoek naar iemand die dat wel kan. Ik heb het script geinstalleerd en het uitterlijk aan mijn wensen kunnen aanpassen. Graag kom ik in contact met iemand die me kan helpen met het probleem zoals hierboven wordt weergegeven.

Een idee van de kosten hiervoor is welkom.

Frank -

Frank -

09/04/2007 13:47:00
Quote Anchor link
65 euro per uur, ex. btw.

Ik denk alleen dat het goedkoper is om een nieuw systeem te bouwen. Wat ik tot nu toe heb gezien, belooft niet veel goeds...

Chris

Chris

09/04/2007 14:00:00
Quote Anchor link
Beste Frank wat het per uur kost is minder belangrijk, wat het totaal gaat kosten is wat teld; een nieuw systeem of de fout uit het bestaande syteem halen is allebei een mogelijkheid.

Ik ben op zoek naar een oplossing en wil weten wat me dat gaat kosten. De verkoper van het script laat natuurlijk niets meer van zich horen en ik was dus op deze manier op zoek naar iemand met voldoende kennis.

Frank -

Frank -

09/04/2007 14:22:00
Quote Anchor link
Ik kan niks zinnigs zeggen over prijzen, ik ken het systeem niet, ken de code niet, ken jouw eisen niet, etc. etc.

Het oplossen van de bug die je nu hebt, kan in 5 minuten, het kan ook weken werk zijn. 5 minuten x 65 per uur of 4 x 40 uur p/w x 65 euro per uur, daar zit een verschil in...

Ik denk niet dat ik je hiermee kan helpen, heb te weinig tijd om er gestructureerd aan te gaan werken.

Chris

Chris

09/04/2007 15:42:00
Quote Anchor link
Oke Frank bedankt voor de moeite in ieder geval

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.