Hulp gezocht.
www.mijnspeurder.nl Deze website is nu ongeveer een week of vier online. Het blijkt dat sommigen mensen geen advertenties kunnen plaatsen omdat de link “plaats advertentie” niet in de persoonlijke pagina verschijnt na aanmelding.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de software op de computer van de adverteerder. Is er iemand die mij hiermee kan helpen. Natuurlijk hoeft dat niet voor niets en ik hoor graag of er een oplossing voor is en wat de kosten zijn.
Dit staat er in het admin maar bood tot nu toe geen oplossing; Misschien doe ik hier iets fout.
Problems posting ad for some users?
Some programs for blocking ads cause the image with "Add new ad to this category" not to show. If this causes problems on your site, first update yor language file (change the link text if the word "ad" causes a problem). If that doesn't work, check this box and a textual link will be shown instead. You might have to do both things mentioned here.
Enige tijd geleden heb ik een vraag en aanbod script gekocht., zie Dit heeft waarschijnlijk te maken met de software op de computer van de adverteerder. Is er iemand die mij hiermee kan helpen. Natuurlijk hoeft dat niet voor niets en ik hoor graag of er een oplossing voor is en wat de kosten zijn.
Dit staat er in het admin maar bood tot nu toe geen oplossing; Misschien doe ik hier iets fout.
Problems posting ad for some users?
Some programs for blocking ads cause the image with "Add new ad to this category" not to show. If this causes problems on your site, first update yor language file (change the link text if the word "ad" causes a problem). If that doesn't work, check this box and a textual link will be shown instead. You might have to do both things mentioned here.
Bovenstaand is gewoon een vertaling van de admin... Als dat niet werkt zal iemand je code moeten nakijken. :)
Iemand die zig aanmeld krijgt een persoonlijke pagina met allerlei mogelijkheden en alleen de link plaats advertentie ontbreekt.
dan zit daar de fout in.
van wie heb je dit script gekocht? misschien dat hij/zij weet wat er mis is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door menno
Je kan natuurlijk niet verwachten dat mensen hun firewall uitzetten om jouw site te bezoeken.
Waarschijnlijk zit er in de opbouw van de code iets (iframe, een onclick popup of whatever) wat veranderd moet worden...
Een structuur verandering. Ik ben verder neit geintereseert, maar dan kan je het misschien wat verder specificeren als je een volgende vacature plaatst!
succes!
Het gaat niet om een script fout Het admin geeft al aan dat dit zou kunnen gebeuren bij sommigen adverteerders. Dat is ook de reden van deze vacature. Ik was op zoek naar iemand die mij hiermee wilt helpen. Dat is alles.
Ik vraag me dan ook af wat voor zin het heeft te reageren op deze vacature als je schrijft dat je verder niet geintresseerd bent. Of ontgaat mij iets.
Chris schreef op 09.04.2007 12:42:
Natuurlijk hoeft niemand een firewall uit te schakelen en zit daar ook het probleem niet. Ik zelf gebruik ook een firewall en ondervindt deze problemen niet.
Dat hoeft nog niet alles te zeggen. De ene firewall is de andere niet. Maar zeer waarschijnlijk moet je inderdaad zijn bij degene die het script gemaakt heeft.
Ik heb verder geen ervaring met PHP en ben begonnen met een cursus om wat kennis op te doen. Ik was naar iemand op zoek die eens naar dit probleem wilde kijken. De website begint goed te draaien en ik vindt het jammer als niet iedereen hiervan gebruik kan maken.
Quote:
Leg eens uit waaróm dit zou kunnen gebeuren.Het gaat niet om een script fout Het admin geeft al aan dat dit zou kunnen gebeuren bij sommigen adverteerders.
Ik kan mij niet voorstellen dat een html-pagina in de ene browser de link wél wordt weergegeven en in de andere browser niet. Dat kan eigenlijk alleen maar met javascript te maken hebben of cookies (mbt inloggen). En dat zou imho een blunder van de eerste orde zijn. <a href="jouwpagina.php">Link</a> wordt bij mijn weten echt in iedere browser weergegeven, maak je daar geen zorgen over.
Lijkt mij een fout in het systeem en ik zou garantie eisen met dit soort blunders.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
"Plaats advertentie" Staat nu "Plaats Speurder"; wordt niet weergegeven in de persoonlijke pagina maar
"Verander advertentie" weer wel het komt ongeveer bij 25% van de gebruiker voor.
Ik heb een persoonlijk pagina aangemaakt daar kun je kijken login met [email protected] wachtwoord: testnu
Bij sommigen verschijnt de link plaats Speurder dus niet en de rest wel.
Hier verschijnt 'plaats Speurder' gewoon.
Too many errors. Not all warnings/errors were shown.
38 errors / 384 warnings
Tip: ga de boel eens valideren en in elk geval de errors oplossen. De warnings komen dan later wel...
Persoonlijke mening: heel slecht gescript, de html-code stamt uit begin jaren '90. Lijkt echt nergens op!
Een idee van de kosten hiervoor is welkom.
Ik denk alleen dat het goedkoper is om een nieuw systeem te bouwen. Wat ik tot nu toe heb gezien, belooft niet veel goeds...
Ik ben op zoek naar een oplossing en wil weten wat me dat gaat kosten. De verkoper van het script laat natuurlijk niets meer van zich horen en ik was dus op deze manier op zoek naar iemand met voldoende kennis.
Het oplossen van de bug die je nu hebt, kan in 5 minuten, het kan ook weken werk zijn. 5 minuten x 65 per uur of 4 x 40 uur p/w x 65 euro per uur, daar zit een verschil in...
Ik denk niet dat ik je hiermee kan helpen, heb te weinig tijd om er gestructureerd aan te gaan werken.
Oke Frank bedankt voor de moeite in ieder geval