Hulp m.b.t. Scripten : Hoe integreer je SMF 2.0 RC5 in een eigen template ?
Dylan Krijger
03/04/2011 15:38:32Hallo iedereen,
Ik heb het afgelopen weekend lopen zoeken naar een forum die aardig wat mogelijkheden heeft. Mijn keuze is gevallen op SMF 2.0 RC5.
Ik ben nu aan het proberen geweest deze volledig te integreren in mijn website,
alleen weet ik niet hoe het moet, Ik ben langs verschillende forums geweest om te kijken of ik iets kon vinden voor smf 2.0 maar niet gevonden wat ik zocht.
het moet er als volgt uit komen te zien:
Voorbeeld
Tussen het menu en de footer moet het forum komen.
Wie kan me hierbij helpen (d.m.v. een script).
Met vriendelijke groet,
Dylan
PS: Het probleem is dat ik er niks van snap en niks kan vinden. ben zelf ook al aan de slag geweest of ik de template van het forum aan kon passen wat niet lukte.
Ik heb het afgelopen weekend lopen zoeken naar een forum die aardig wat mogelijkheden heeft. Mijn keuze is gevallen op SMF 2.0 RC5.
Ik ben nu aan het proberen geweest deze volledig te integreren in mijn website,
alleen weet ik niet hoe het moet, Ik ben langs verschillende forums geweest om te kijken of ik iets kon vinden voor smf 2.0 maar niet gevonden wat ik zocht.
het moet er als volgt uit komen te zien:
Voorbeeld
Tussen het menu en de footer moet het forum komen.
Wie kan me hierbij helpen (d.m.v. een script).
Met vriendelijke groet,
Dylan
PS: Het probleem is dat ik er niks van snap en niks kan vinden. ben zelf ook al aan de slag geweest of ik de template van het forum aan kon passen wat niet lukte.
Gewijzigd op 03/04/2011 16:16:23 door Dylan Krijger
PHP hulp
05/11/2024 12:27:32Bas IJzelendoorn
03/04/2011 16:10:25Is dit een vacature of is dit een vraag met betrekking tot een script. Kant en klare scripts zijn gemaakt om het volgende mee te doen:
CTRL+A (alles selecteren)
CTRL+C (kopieren)
CTRL+V (plakken)
Je snapt natuurlijk dat mijn reactie vrijwel nergens naar toe gaat en zo had iemand anders zo een zelfde reactie kunnen plaatsen. Als je je eigen vraag nog eens leest dan weet je als buiten staander maar half waar het overgaat.
Dus:
- Zorg ervoor dat je topic categorie duidelijk is (vacature of vraag m.b.t. scripting)
- indien vacature, zorg ervoor dat deze voldoet aan de criteria.
- indien vraag m.b.t. scripting. zorg ervoor dat je het probleem en je vraag duidelijk omschrijft en aan vult met enkel relevante code.
Graag post aanpassen.
CTRL+A (alles selecteren)
CTRL+C (kopieren)
CTRL+V (plakken)
Je snapt natuurlijk dat mijn reactie vrijwel nergens naar toe gaat en zo had iemand anders zo een zelfde reactie kunnen plaatsen. Als je je eigen vraag nog eens leest dan weet je als buiten staander maar half waar het overgaat.
Dus:
- Zorg ervoor dat je topic categorie duidelijk is (vacature of vraag m.b.t. scripting)
- indien vacature, zorg ervoor dat deze voldoet aan de criteria.
- indien vraag m.b.t. scripting. zorg ervoor dat je het probleem en je vraag duidelijk omschrijft en aan vult met enkel relevante code.
Graag post aanpassen.