Hulp nodig bij instellen multi user in wordpress
Anushka Verso
03/07/2012 22:51:36Beste,
Ik wil van mijn website www.uitverkoopgigant.nl een website maken waar anderen ook een artikel kunnen plaatsen. Echter weet ik niet hoe ik dat moet doen.
Ik heb alleen basiskennis en kan wel wat hulp gebruiken.
Graag hoor ik van jullie.
Ik wil van mijn website www.uitverkoopgigant.nl een website maken waar anderen ook een artikel kunnen plaatsen. Echter weet ik niet hoe ik dat moet doen.
Ik heb alleen basiskennis en kan wel wat hulp gebruiken.
Graag hoor ik van jullie.
PHP hulp
05/11/2024 15:50:27Ik zou zeggen: Begin eens met het leren van PHP en MySQL, en ga eerst eens wat basisdignen maken, zoals een contactformulier en een gastenboek....
Als je voldoende ervaring op hebt gedaan kan je over een maandje of wat wel een artikel/review-systeem maken.
Als je voldoende ervaring op hebt gedaan kan je over een maandje of wat wel een artikel/review-systeem maken.
Robin Valk
03/07/2012 23:00:52- Aar - op 03/07/2012 22:56:55:
Ik zou zeggen: Begin eens met het leren van PHP en MySQL, en ga eerst eens wat basisdignen maken, zoals een contactformulier en een gastenboek....
Voor wordpress heb je niet echt kennis nodig van PHP of iets dergelijke
Toevoeging op 03/07/2012 23:05:17:
Ik kan je bdw niet helpen want ik heb geen ervaring met Wordpress
Anushka Verso
03/07/2012 23:43:58Beste,
inderdaad heeft wordpress deze kennis niet nodig. Maar php en mysql kennis beschik ik deels. Het gaat er bij mij om dat er vroeger wordpress mu was en deze nu dus erin zit volgens verschillende forums. Want MU is geschrapt. Alleen wat ik allemaal gelezen en uitgeprobeerd heb werkt niet. Vandaar dat ik hier ben beland voor hulp.
inderdaad heeft wordpress deze kennis niet nodig. Maar php en mysql kennis beschik ik deels. Het gaat er bij mij om dat er vroeger wordpress mu was en deze nu dus erin zit volgens verschillende forums. Want MU is geschrapt. Alleen wat ik allemaal gelezen en uitgeprobeerd heb werkt niet. Vandaar dat ik hier ben beland voor hulp.