Hulp nodig met de nieuwe versie van php.
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
een klein lesje Superrrrrglobals je goed zal doen :)
Ik denk dat Kijk het probleem is dat je eerst al heb moeten inloggen dus daar heb ik $_POST gebruikt. Maar nu moet ik ze weer op vragen omdat ik ze ergens anders weer nodig heb. Hoe doe ik dit?
dit is ook geen correct gebruik van css waarvoor het dient.
Dat weet je niet. Het bestand style.css wordt letterlijk geinclude dat kan best valide css opleveren. Bovendien weet jij niet wat er in dat bestand staat. Michien worden de passwords er wel in gedefinieerd.
Met de .css is inieder geval niks aan de hand. Alleen hoe roep ik een eerder ingevulde $_POST weer op zonder dat iemand daar eerst weer voor moet inlogen?
Je zou de ingevulde $_POST waarden in een $_SESSION moeten zetten dan kun je ze later wel weer opvragen.
ook nog eens lekkerder, koekies
@wes, maar als je koekjes uitgeschakeld hebt dan lukt het weer niet.
als iemand dat heeft heeftie pech , die horen gewoon netjes aan te staan. if not , dikke pech
wes:
als iemand dat heeft heeftie pech , die horen gewoon netjes aan te staan. if not , dikke pech
Wat bijn jij lekker aardig zeg :P
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
//Plaatsen van cookie. Bezoeker heeft dan al zijn email in gevult
<?
setcookie('email', $_POST['email']);
session_start();
include("gameconfig.php");
$title = "Welkom";
[/code]
En dan uitlezen via:
[code]
$res = mysql_query("SELECT * FROM userdb WHERE email = '".$_COOKIE['email']."'");
[/code]
Maar dit werkt niet. Wat doe ik fout?
<?
setcookie('email', $_POST['email']);
session_start();
include("gameconfig.php");
$title = "Welkom";
[/code]
En dan uitlezen via:
[code]
$res = mysql_query("SELECT * FROM userdb WHERE email = '".$_COOKIE['email']."'");
[/code]
Maar dit werkt niet. Wat doe ik fout?
bbebebebebaaaby u just aint seen nonoonnothing yet!
stel maar es een stomme vraag of iets met een criminalz script, go on, give me your best shot!
Maar nou even serieus. Wat heb ik nou aan zo'n andwoord? Iederaan moet toch ooit eens beginnen...
tut maar even daar staat het wel bij en ook wel hoe het moet met sessies als je toch overweegt dat te gebruikern
lees deze Van die link heb ik ook het verhaaltje met de cookie vandaan. Alleen werkt het niet.
Niemand een oplossing?
tut over koekjes deze is erg uitgebreid dus nu zal het wel moeten lukken denk ik.
Hier heb je nog een Ok dank je wel. Ik ga hem door lezen en als ik nog met vragen zit dan post ik ze hier.
okeej probeer maar eens wat. Ik heb alleen niet heel veel verstand van $_COOKIES dus ik denk niet dat ik veel kan helpen.