Hulp script (countdown)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin -

Kevin -

31/03/2008 21:56:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal ben niet zo goed in php maar meer van het veranderen en wou jullie vragen mij op weg te helpen. Ik heb een script gemaakt dat werkt als volgt:

Script kijkt of er een cookie is.

Zoja opslaan in variabel en cookie verwijderen.

Startpagina script laden en dan doorsturen naar de link die in de cookie opgeslagen is dus in de variabel op dit moment

Maar nu wil ik het als volgt als er een cookie is wel het startpagina script laden maar niet laten zien. Hij moet laten zien een pagina met countdown van 10 sec terwijl wel het startpagina script op de achtergrond geladen is.

Als er geen cookie is al dit niet maar gewoon startpagina script laden.

Hoop dat jullie me opweg kunnen helpen.
Thnx alvast

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 17:33:39

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

31/03/2008 22:25:00
Quote Anchor link
Ik snap niet waarom je een vertraging van 10 seconden zou inbouwen voor je bezoekers?

Kevin -

Kevin -

31/03/2008 23:22:00
Quote Anchor link
het gaat ook om het advertentie systeem waar een klein vertraging in moet .. hoeft niet speciaal 10sec maar moet een bepaalde vertraging hebben . De reden kan ik niet in het kort uitleggen. Dan heb ik een half uur nodig :P

Martijn

Martijn

01/04/2008 09:57:00
Quote Anchor link
Meta redirect,...

<meta http-equiv="refresh" content="10;URL=http://www.jouwadres.nl/" />

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/04/2008 10:12:00
Quote Anchor link
Kevin schreef op 31.03.2008 23:22:
het gaat ook om het advertentie systeem waar een klein vertraging in moet .. hoeft niet speciaal 10sec maar moet een bepaalde vertraging hebben . De reden kan ik niet in het kort uitleggen. Dan heb ik een half uur nodig :P

Een half uur om uit te leggen waarom je een vertraging wilt?

Jacco Engel

Jacco Engel

01/04/2008 10:14:00
Quote Anchor link
Ja dhu dr zit natuurlijk wel vertraging in

Kevin -

Kevin -

01/04/2008 10:18:00
Quote Anchor link
Ja datklopt het is een ingewikkeld systeem maar geloof me dit is nodig en daarom graag wat hulp ipv commentaar (A)

heel even kort uitgelegd het tracking script moet niet de url van de cookie laten zien maar de url van het startpagina script.. en dat doet hij niet niet en waarschijnlijk wel met een korte vertraging. EN hoe lang die vertraging zal zijn .zoek ik uit aan de hand van testen.

Hoop dat het al beetj begrepen word.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.