Hulp scripter gezocht!
Ik kom met de ideeën en ben een goede promotor en hij doet al het technische..
Maar we zouden graag wat sneller werken en dus zoeken we iemand die redelijk overweg kan met php en die ons gratis/voor een lage vergoeding wil helpen ;)
Mvg Jef
Kijk even rond op dit forum en je zult meer mensen vinden die dat idee hebben opgevat. Misschien dat 1 van hen wil samenwerken?!
Maar als er dus iemand hetzelfde idee moest hebben, neem dan maar gerust contact op!
Toevoeging op 06/02/2012 22:39:56:
Ja ik weet dat er al veel maffiagames bestaan en er veel mensen eentje willen maken maar ik denk dat er toch nog potentieel in zit, je moet het gewoon op de juiste manier aanpakken en weten hoe je aan veel actieve leden komt..
Maar als er dus iemand hetzelfde idee moest hebben, neem dan maar gerust contact op!
En wat houdt die vergoeding dan in?
Wij zijn eigenlijk op zoek naar iemand die ons wil helpen voor zijn plezier en om ervaring op te doen..
lees PM
@bas je hebt PM terug
Wil je echt een GOEDE mafiasite maken, zul je echt HEEL veel ervaringen moeten hebben met scripten.. De gratis uitgegeven versies bevatten altijd grote bugs, en missen de belangrijkste onderdelen, Waardoor debuggen en herschrijven langer duurt dan vanaf 0 beginnen...
Kobar Secret op 07/02/2012 19:18:16:
heb dit 3x geprobeerd, Koste me 3x voor een jaar een host, en wanneer je naar 2/3 maanden ''opgestart'' bent, stormen de mensen je site binnen om reclame te maken en je te hacken, steeds wanneer ik de eerste euro`s binnenkreeg werd me site ofline gehaald en werd er overmatig veel reclame gemaakt voor andere site`s
Wil je echt een GOEDE mafiasite maken, zul je echt HEEL veel ervaringen moeten hebben met scripten.. De gratis uitgegeven versies bevatten altijd grote bugs, en missen de belangrijkste onderdelen, Waardoor debuggen en herschrijven langer duurt dan vanaf 0 beginnen...
We zijn idd ook vanaf nul begonnen en je moet gewoon veel spambeveiligingen maken;)
En ook goed bezig zijn met die spammers zodat je zoveel mogelijk spam kan voorkomen..
Jef, 5000 euro, krijg je een kant en klaar script.
Chi Lion op 07/02/2012 19:23:58:
Jef, 5000 euro, krijg je een kant en klaar script.
Ben je ermee aan het lachen of meen jij dit echt?